אם הליגה לא תחזור, שחקני ב"ש יידרשו לקיצוץ משמעותי בעונה הבאה

נייג'ל האסלביינק, בן שהר
נייג'ל האסלביינק, בן שהר | דני מרון

הנאמן עשוי לדרוש קיצוץ של 40 אחוז בחוזים. מסתמן: ז'וסוואה וחלק מהזרים האחרים לא ימשיכו. גובה הקיצוץ יוחלט לאחר פרסום המתווה שיקבע את מדיניות השחרורים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מתכוונים לפרסם בקרוב מתווה שיקבע את מדיניות השחרורים וההחתמות בקיץ. המתווה יכלול מספר תרחישים, כולל של אי חזרת הליגה ופגיעה כלכלית בעקבות ירידת בהכנסות.

בצל המתווה הזה, לספורט1 נודע כי אם הליגה לא תחזור לפעילות, כפי שמעריכים גורמים בכירים במשרד הבריאות, שחקני באר שבע יידרשו לקצץ בעונה הבאה יותר מ-35 אחוז והנאמן יכוון להפחתה משמעותית יותר, כנראה של 40 אחוז. כזכור, העונה סיכמו השחקנים על קיצוץ של 35 אחוזים, כשאם הקבוצה תגיע לאירופה הקיזוז יפחת ל-30 אחוז. העובדה שכרגע הסיכוי לחזרת הליגה אינו ממשי, השחקנים עשויים להפסיד את הכרטיס לאירופה.

לפגישת נאמן המועדון, עו"ד יצחק יונגר, עם המנכ"ל אסי רחמים בנוגע למתווה שיצרו לקראת ההחלטה באיזו מדיניות לנקוט בקיץ, יצטרף בהמשך גם המאמן יוסי אבוקסיס. הרקע לכך הוא ברור: שחקני הפועל באר שבע לא מוכנים לחתום על חוזה כל עוד לא יובהר להם אם יישארו במועדון. אבל מעבר לכך, כך מתברר, בבאר שבע לא יכולים להבטיח ליוסי אבוקסיס בשלב הזה את מי יוכלו להשאיר. חלק מהשחקנים הזרים יעזוב, כשז'וסוואה נמצא במעקב של הגדולות, בניהן בית"ר ירושלים.


אבוקסיס. לא יודע מי יעמוד לרשותו בעונה הבאה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי