מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בת"א: "להחזיר בהקדם האפשרי את הספורט"

ליגת הבורסה לניירות ערך
ליגת הבורסה לניירות ערך | ליגת הבורסה לניירות ערך

איתי בן זאב הגיב לדבריו של איתמר גרוטו: "נדרשת אסטרטגיית יציאה לספורט הישראלי. בכל העולם כבר קיימות תוכניות חזרה לשגרה מתוך ההבנה והצורך להחזיר את הספורט לשגרת חיינו"

(גודל טקסט)

לאחר הצהרתו של המשנה למנכל משרד הבריאות פרופסור איתמר גרוטו, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בתל אביב, איתי בן זאב יצא היום (ראשון) בקריאה להחזיר את הספורט הישראלי לשגרה בהקדם האפשרי.

"יש להחזיר את השחקנים למגרשי הכדורגל וכמה שיותר מהר. הספורט הוא אחד הענפים שנפגעו באופן הקשה ביותר מהתפרצות נגיף הקורונה ולכן יש לסיים את השבתתו המלאה ולסייע לו לחזור לשגרה, על מנת למזער את הפגיעה הקשה בפרנסתם של השחקנים, המאמנים וכל העוסקים בספורט. כפי שברור לכל שלא ניתן להמשיך ולהשבית את הכלכלה הישראלית ובהתאם גובשת אסטרטגיית יציאה ומעבר של המשק ל'שגרת קורונה', יש להציג בהקדם האפשרי אסטרטגית יציאה עבור הספורט הישראלי".

בן זאב הוסיף: "בכל העולם כבר קיימות תוכניות חזרה לשגרה מתוך ההבנה והצורך להחזיר את הספורט לשגרת חיינו. יש לעשות הכל על מנת שהשחקנים יוכלו לחזור לאימונים ולשחק, עם פתרונות הקיימים כבר כיום לצורך צמצום הסיכונים, בין היתר בדיקות רפואיות ומשחקים ללא קהל. מעבר לכך, דווקא בשעה זו, ישנה חשיבות רבה לגלות רגישות כלפי הציבור הישראלי ולהשיב לפעילות תחום שמספק לקהל עצום שמחה והנאה. אין שום סיבה שהשחקנים לא יוכלו לחזור להתאמן ולשחק במגבלות הבריאותיות".


"בכל העולם כבר קיימות תוכניות חזרה לשגרה". בן זאב במסר לגרוטו (אבשלום שושני)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי