רונן קצב בפוסט: "זה צו השעה להחזיר את הספורט לפעילות"

רונן קצב, ערן זהבי
רונן קצב, ערן זהבי | אינסטגרם

סוכן השחקנים מודאג מעתיד הליגות: "זה צריך לקרות לא בגלל הפרנסה, אלא בשביל שפיות העם שמחפש משהו אופטימי להיאחז בו לקראת יציאה מהמשבר". הוא מודע לכך שיש חריגה מההוראות אך מציין: "יש דרך לפקח"

(גודל טקסט)

בעולם הספורט ממשיכים להביט בדאגה על מה שקורה, על אחת כמה וכמה לאחר הצהרותיו של איתמר גרוטו שכזכור אמר אתמול (ראשון) כי הוא מעריך שלא יהיה ספורט קבוצתי בחצי השנה הקרובה. דן מורי היה מהראשונים מבין השחקנים שהתרעמו על ההחלטה. היום (שני) הגיע תורו של הסוכן הבכיר רונן קצב. שכתב את אשר על ליבו והביע תקווה שהספורט יחזור כמה שיותר מהר.

"צו השעה הוא להחזיר את הספורט לפעילות, כדורגל וכדורסל", כתב קצב בפתח דבריו ומיהר להסביר שפרנסת השחקנים היא לא הסיבה. "לא בגלל הפרנסה, הרי השחקנים קיצצו ובאופן רחב וחלקם אפילו לתקופה של שנה וחצי. אלא בשביל שפיות העם שמחפש משהו אופטימי להיאחז בו לקראת יציאה עתידית ממשבר הקורונה".

הוא הוסיף עד כמה הכדורגל שלנו, על אף שמועברת עליו ביקורת חריפה לא אחת – הוא חשוב: "וכן, אנחנו מתגעגעים לכדורגל שלנו. כמה שיותר 'ירדו' עליו – ככה הוא יותר אהוב עלינו ואפילו קרבות האוהדים, גם אם כרגע הן רק בגבולות האינטרנט. אנשים מחפשים תקווה ומשהו חי מול העיניים, משהו שיגרום להם לשמחה בלב בימים אלה".

קצב המשיך: "זה סוג של צו 8 וכן יש פה קצת חריגה מההוראות כי 50 אנשים כולל שתי קבוצות שופטים, סדרנים ומי שיפתח את האצטדיון יהיו בסוג של מגע וקצת מחוץ ההנחיות, אבל יש דרך לפקח ולשמור שדברים לא יצאו משליטה. נלסון מנדלה אמר פעם: "זה תמיד נראה בלתי אפשרי עד שזה נעשה". הגיע הזמן לפתוח זויות מחשבה ולהבין את הערך והתועלת של זה מול הנזק שיכול להיגרם לנו אם בכלל. תחזירו לנו את הספורט,  אנחנו רוצים לנסות לחזור לשגרת החיים כמה שיותר מהר. בריאות לכולם במהרה".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

צו השעה הוא להחזיר את הספורט הכדורגל הכדורסל לפעילות. לא בגלל הפרנסה לשחקנים הם הרי קיצצו ובאופן רחב וחלקם אפילו לתקופה של שנה וחצי אלא בשביל שפיות העם שמחפש בנרות משהו אופטימי להאחז בו לקראת יציאה עתידית ממשבר הקורונה. וכן אנחנו מתגעגעים לכדורגל שלנו וכמה שיותר ירדו עליו ככה הוא יותר אהוב עלינו ואפילו קרבות האוהדים גם אם הם יהיו כרגע רק בתגובות באינטרנט חסרות. אנשים מחפשים תקווה ומשהו חי מול העיניים שיגרום להם לשמחה בלב בימים אלה. זה סוג של צו 8 וכן יש פה קצת חריגה מההוראות כי 50 אנשים כולל 2 קבוצות שופטים סדרנים ומי שיפתח את האצטדיון יהיו בסוג של מגע וקצת מחוץ להוראות אבל יש דרך לפקח ולשמור שדברים לא יצאו משליטה. נלסון מנגלה אמר פעם: זה תמיד נראה בלתי אפשרי עד שזה נעשה. הגיע הזמן לפתוח זויות מחשבה ולהבין את הערך והתועלת של זה מול איזה נזק זה יכול לגרום לנו אם בכלל… תחזירו לנו את הספורט אנחנו רוצים לנסות לחזור לשגרת החיים כמה שיותר מהר. בריאות לכולם במהרה

A post shared by Ronen Katzav (@ronenkatzav) on

חגי גולדנברג מהפועל חדרה תקף גם כן: "מביך, אדם שלא מבין כמה נזק הוא עושה עם הדברים שאמר. זה איש ציבור עוד. הזוי". תמיר עדי מבית"ר ירושלים העלה סטורי: "המשפחה שלנו, הפרנסה שלנו, הכדורגל של כולם. אם היו אומרים לכם שלא תעבדו חצי שנה, הייתם שותקים?" בצירוף האשטג של 'לא הורגים את הספורט שלנו'.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי