הפציעה שעבר, מאבק האליפות והחברים בירוק: רז מאיר ענה לשאלות

רז מאיר
רז מאיר | מאור אלקסלסי

המגן סיפר לאוהדים באינסטגרם: "אני כבר כשיר, מרגיש מעולה, הפציעה הפכה אותי לחזק יותר", והבטיח שיילחמו על הכתר עם מכבי ת"א. התוכניות לחמש השנים הקרובות: "לזכות בכל התארים עם מכבי חיפה ולשחק בנבחרת

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בזמן פגרת הקורונה הכפויה במכבי חיפה מקפידים לשמור על קשר עם האוהדים בזכות יוזמות כאלה ואחרות. הפעם היה תורו של המגן רז מאיר שבחודש דצמבר נפצע בצורה קשה. אתמול (ראשון) מאיר בן ה-23 ענה לשאלות האוהדים באינסטגרם וסיפר שהוא מרגיש מצוין והתאושש מהפציעה. עוד דיבר על המטרות לחמש השנים הקרובות ושיתף סודות מחדר ההלבשה.

מאיר סיפר על הפציעה: "ברוך השם אני כבר כשיר, מרגיש מעולה. האמת שהחלמתי מהפציעה עוד לפני שהתחיל כל הבלאגן. עברתי ניתוח בגלל שחיקת סחוס במפרק הירך, כתוצאה ממבנה גנטי. בזכות הניתוח הכאבים עברו". כשנשאל האם הפציעה פגעה בו, ענה: "לא, הפציעה עשתה אותי חזק יותר בכל המובנים". כיצד הוא שומר על כושר:  "אני מבצע שני אימונים ביום. אימון אחד שהוא כדורגל ואימון שני שיותר קשור לחלק הגופני (כוח, מתיחות, פילאטיס).

מאבק האליפות: "אני מאוד מקווה שהליגה תחזור במהרה ואם כן אני יכול להבטיח לכם שאנחנו חוזרים בכל הכוח כדי להילחם על התואר". כשנשאל כיצד הוא מתמודד עם הביקורות ענה: אני שומע דעות ולוקח ביקורות בעיקר מהאנשים הקרובים אליי. אני מאמין שתמיד צריך לשפר ולהשתפר, אבל הכי חשוב זה להאמין בדרך שלך".

רז מאיר. הפציעה מאחוריו (אריאל שלום)

על ספרה מספר 25: "התחלתי עם המספר הזה בשנה הראשונה שלי בראשון לציון ומאז המשכתי איתו". 

שיר האוהדים האהוב עליו: "האמת שכל השירים מיוחדים אבל ששיר אחד אני ממש אוהב – השיר של נטע לביא".

התפקיד המתאים לו: "התפקיד שלי הוא מגן ימני אבל אני יכול לשחק גם כמגן שמאלי ובמערך של חמישה שחקני הגנה בכנף". כשנשאל על המודל המודל לחיקוי שלו בחר קייל ווקר (מגן מנצ'סטר סיטי). כשנשאל מי השחקן הטוב בכל הזמנים ענה שזה ליאו מסי.

הכי מצחיק בחדר ההלבשה: "דולב חזיזה. במקום השני ירדן שועה "אף פעם לא זוכרים את המקום השני". החברים הטובים שלו בקבוצה: "כולנו משפחה, אבל אני הכי קרוב ביום-יום למקסים פלקושצ'נקו, נטע לביא וירדן".

עם נטע לביא. אחד מחבריו הקרובים ביותר (דני מרון)

חלומות לחמש השנים הקרובות: "רואה את עצמי לוקח כל תואר אפשרי במכבי חיפה, שחקן נבחרת ישראל. החלום הוא לשחק באנגליה"

אוהד אמיץ אחד שאל אותו מתי הוא מציע נישואין לחברתו נוי ומאיר ענה בחיוך: "לא יכול לגלות לכם, היא צופה בנו".

רז מאיר עונה לשאלות האוהדים (צילום מסך, אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי