הויבך נזכר במפגש שלו עם ניצול שואה: "יום שלא אשכח"

טים הויבך
טים הויבך | אריאל שלום

הבלם הגרמני של מכבי נתניה סיפר לעוקביו על יום השואה ונזכר בפגישתו עם נפתלי רוזנדורן: "פחדתי לפגוש אותו בגלל מה שעשו הגרמנים, אבל הוא קיבל אותי בחום. זה היה מאוד מרגש"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לרוב כדורגלנים גרמנים הם מצרך די נדיר בנוף הכדורגל הישראלי, אבל טים הויבך יסגור בחודש אוגוסט הקרוב שלוש שנים מאז נחת בארץ וחתם במכבי נתניה. הויבך הפך במהרה לאחד השחקנים האהובים במועדון, אחד ממנהיגיו וככזה הוא גם דואג להתייצב בשם המועדון למען הקהילה. 

הלילה (שלישי), נזכר הויבך בפגישתו המרגשת רק בחודש דצמבר האחרון עם אוהד הקבוצה נפתלי רוזנדורן, ניצול שואה בן 91 אליו הגיע הבלם ביחד עם הקפטן אלמוג כהן לפני כארבעה חודשים כדי להדליק יחד נר חנוכה ולשמח אותו בימי החג.

"היום מציינים בישראל את יום הזיכרון לשואה, כדי שנזכור שכמעט שישה מיליון יהודים הפכו לקורבנות. זה כל כך חשוב שנזכור זאת, כדי שהדורות הבאים לעולם לא ישכחו את מה שקרה, כדי שנדאג שדבר כזה לעולם לא יקרה שוב! 

"אם להיות כן, פחדתי לפגוש ניצול שואה בישראל, בגלל מה שעשו לו הגרמנים…זה היה מאוד מרגש איך הוא קיבל אותי בחום, חיבק אותי מיד ללא שום דעות קדומות. לא ציפיתי לכך ואני לעולם לא אשכח אותו ואת היום הזה. אם בן אדם שעבר כל כך הרבה יכול להתנהג כך לזרים ולאלו שמאמינים בדתות אחרות, אז כולנו צריכים לעשות את זה. ביום שלישי ב-10:00 בבוקר תהיה צפירה של שתי דקות וכל ישראל נעצרת לזכרם. זה רגע מרגש שנוגע בי כל פעם מחדש", כתב הויבך בעמוד הפייסבוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי