אורן גולן: "המשבר הגדול שפוקד את העולם לא פוסח גם על חדרה"

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

היועץ המקצועי של המועדון בישר על ההחלטה המשותפת להיפרד מישראל צרפתי, מהמנהל המקצועי של מחלקות הנוער, וגם העביר מסר לאוהדים בעקבות התפשטות הקורונה: "אנחנו מועדון צנוע, כולי תקווה שנעמוד בכל האתגרים"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה הודיעה הבוקר (שלישי) על שינוי משמעותי. הוא אמנם נוגע למחלקת הנוער ולא לבוגרים, אבל אורן גולן, היועץ המקצועי, בישר על סיום דרכו של ישראל צרפתי, שבארבע השנים האחרונות שימש כמנהל המקצועי של הקבוצות הצעירות.

"לאחר שיחה ארוכה ביני לבין ישראל צרפתי, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, קיבלנו החלטה משותפת שאנו נפרדים", סיפר גולן, "את ישראל הבאתי לפני כארבע שנים למועדון הפועל חדרה ממועדון ברקאי והשנים הוכיחו כי זה היה אחד הצעדים המוצלחים בהחלטות שקיבלתי במועדון היקר לנו. מועדון הפועל חדרה נפרד מאיש יקר שבנה, הוביל והנהיג בהצלחה רבה את מחלקת הנוער של המועדון. אנו מאחלים לך ישראל הצלחה בכל אשר תפנה. תמיד תישאר קרוב לליבנו והדלתות יהיו פתוחות בפניך בעתיד, אין לי ספק בכך".

גולן גם ניצל את ההזדמנות כדי לפנות לאוהדים ואמר: "משפחה יקרה, אנו עומדים בפני שנה מאתגרת מאוד, מקצועית וכלכלית. המשבר הגדול שפוקד את העולם כולו לא פוסח גם על המועדון הצנוע שלנו. כולי תקווה שבשנה זו נעמוד בכל האתגרים המקצועיים העומדים בפנינו. ויחד, ורק ביחד, נצא מחוזקים ומנצחים!!!".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי