שחקני בית"ר ירושלים התאמנו בבית וגן ועמדו בצפירה, במכבי חיפה הדליקו נרות זיכרון

דן איינבינדר
דן איינבינדר | דוברות ביתר ירושלים

רוני לוי וחלק משחקניו וערכו אימון בזוגות ובמגרשים שונים, הזרים התייצבו וכיבדו את זכר ששת המיליונים שנספו בשואה. מנכ"ל הירוקים אסף בן דוב: "חובה לשמר את הזיכרון לדורות הבאים כדי שלעולם לא ישכחו"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה במתכונת האימונים הקבועה שלה. חלק משחקני הקבוצה החלו אתמול (שני) להתאמן במגרש האימונים ברמת השרון, אחרי סיוע של עוזר המאמן חיים שאבו שמנהל את האימון בצוותא עם יוסי בניון. על פי ההוראה שניתנה לשחקנים, כל שחקן שגר בירושלים יתאמן בעיר, ומי שגר מחוצה לה יתאמן ברמת השרון.

על פי הרשימה שנשלחה, השחקנים שיתאמנו במרכז לפחות בתקופה הקרובה הם אלירן עטר, טל בן חיים, עידן ורד, איתמר ניצן, שלום אדרי, שי קונסטנטין, אורי מגבו, מקסים גרצ'קין, לירן רוטמן ויקיר ארצי.

הזרים נשארו להתאמן בירושלים והבוקר גם עמדו בבית וגן עם שאר שחקני הקבוצה והמאמן רוני לוי בזמן הצפירה. האימון, כאמור, נערך בזוגות ובמגרשים שונים במתחם.


זרגרי וגרסיה הבוקר (דוברות בית"ר ירושלים)


שלום אדרי בצפירה (דוברות בית"ר ירושלים)

גם במכבי חיפה כיבדו כמובן את יום הזיכרון לשואה ולגבורה. השחקנים קיבלו אתמול (ראשון) נרות נשמה מעמותת "יד עזר לחבר" כדי שידליקו בביתם ויציינו את זכרון ששת המיליונים שנספו בשואה. מנכ"ל המועדון, אסף בן דוב, הדליק נר זיכרון במשרדי המועדון. בשל מגיפת הקורונה, המועדון לא היה יכול לקייץ את ערב יום הזיכרון בסלון בניגוד לשנים עברו בשיתוף עם עמותת "יד עזר לחבר". 

העמותה, שמשכנת מאות ניצולי שואה ועוזרת לאלפים מדי יום, נאלצה אף היא שלא לקיים את הטקס כמדי שנה וקיימה טקס חלופי באמצעות אפליקציית זום וכשניצולי השואה נמצאים במרפסות ברחוב קסל, שם הם משתכנים. שחקני הקבוצה, שחזרו היום להתאמן בכפר גלים בזוגות, כשכל שעה וחצי מתאמנים שני שחקנים אחרים, עמדו היום דום שתי דקות במהלך הצפירה.

בן דב אמר: "זיכרון השואה הוא דבר שיש לשמר ולהנחיל לדורות הבאים, כדי לזכור ולעולם לא לשכוח". מנכ"ל ומייסד עמותת יד עזר לחבר, שמעון סבג אמר התייחס אף הוא: "לצערי לא יכולנו לקיים השנה את הטקס כמו בכל שנה, בו משתתפים גם שחקני ואנשי מכבי חיפה. העמותה ובעיקר ניצולי השואה. אנחנו מודים למכבי חיפה על התמיכה לאורך כל השנה". 


אסף בן דוב מדליק נר זיכרון (מכבי חיפה, רשמי)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי