בן בסט: "זה סיוט ספורטיבי!", ג'אבר: "אנחנו בסוף סדר העדיפויות"

עדן בן בסט
עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

כדורגלני ישראל ממשיכים במחאה. חלוץ הפועל חיפה מתקשה ללא כדורגל, קשר בני סכנין כועס על חוסר היחס, אלמוג כהן הביע תקווה ואיסמעיל ריאן "מתגעגע לריח של הדשא"

(גודל טקסט)

ההערכה של פרופסור איתמר גרוטו, המשנה למנ"כל משרד הבריאות, לפיה הספורט הקבוצתי בישראל אינו צפוי לשוב לפעילות בשנה הקרובה, הסעירה את שחקני הכדורגל אשר פתחו במחאה אתמול (שני). אחרי שפיראס מוגרבי ואביחי ידין היו בין אלו שאמרו את דברם הבוקר, שחקנים נוספים מסרו בהמשך את תגובתם לספורט1.

קשר בני סכנין עטאא ג'אבר אמר: "תחושה לא נעימה ופוגעת. אנחנו לא עושים את הדבר שאנחנו הכי אוהבים זה חסר לנו ביום יום, וחבל שמראים לנו שאנחנו בסוף סדר העדיפויות! אנחנו מפרנסים משפחות ויש לנו חובות, ובתקופה הזאת רק נפגעים בשכר. מקווה שנתעורר ליום שהכל כבר מאחורינו, כל מי שספורטאי ואוהד יודע עד כמה זה מתסכל לא לנשום כדורגל ביום יום. אנשים יקרים, תשמרו על עצמכם והטוב עוד לפנינו".

אלמוג כהן הביע תקווה שהמשחק האהוב על כולנו יחזור במהרה: "מתגעגע מאוד לכדורגל ולכדור, מת כבר לחזור לקבוצה ולראות את המאמנים וכל השחקנים. בשביל אוהדים מקווה שהכדורגל יחזור ואם זה יהיה בלי קהל, לפחות הם יוכלו לצפות בבית מהמשחקים".

אלמוג כהן (אריאל שלום)
אלמוג כהן. הביע תקווה (אריאל שלום)

שוער בית"ר ירושלים, איתמר ניצן, הוסיף: "כמו כולם אני טיפה מוטרד מהעניין הכלכלי. נקווה לימים טובים יותר. אני מאוד מאוד מתגעגע לכדורגל, לחברים, לקהל ולאדרנלין. זה דבר שמאוד חסר לי".

איסמעיל ריאן סיפר גם הוא על הפגיעה הכלכלית בעקבות המשבר: "הנזק הכספי גדול מאוד, יש לנו הרבה התחייבויות, משכנתאות והלוואות, זה לא פשוט בכלל. חוסר הוודאות הזה קשה לכולם! אבל מה שמדאיג אותי זה הכדורגל עצמו, אני כל כך מתגעגע אליו, מתגעגע לריח של הדשא ולחברים בקבוצה, מתגעגע ללילה לפני משחק ומתגעגע להרגשה של אחרי גולים וניצחונות. הכדורגל זה החיים שלנו, זה לכולם לא רק לשחקנים, גם האוהדים. מאוד מתגעגע למגרשים, הכדורגל חייב לחזור כמה שיותר מהר!".

ריאן. מתגעגע לריח של הדשא (מאור אלקסלסי)
ריאן. מתגעגע לריח של הדשא (מאור אלקסלסי)

עדן בן בסט סיכם: "מאד מתגעגע כבר למגרש, לחברים, לתחרותיות אפילו לשיחות של חדר ההלבשה. המצב הכלכלי? כמו כל המשק, ככה גם הספורט. כל אחד בנעליו! והאוהדים? אי אפשר לדמיין את המשחק בלעדיהם. זה סיוט ספורטיבי!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי