מימר: "המשבר גרם לריקנות". איינבינדר: "מרגישים שיש תקווה"

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

המחאה כדורגל הישראלי נמשכת: מאמן חדרה מודאג מחוסר הוודאות, אופיר מזרחי טוען: "השגרה שלנו נעלמה ברגע". ויש גם צד אופטימי. קפטן בית"ר: "מתקרבים ליציאה מהמשבר"

(גודל טקסט)

דבריו של פרופסור איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות שטען כי להערכתו לא יהיה ספורט קבוצתי בישראל בחצי שנה הקרובה, גרמו לחשש גדול בקרב שחקני ליגת העל והלאומית, שפתחו במחאה. בימים האחרונים שחקנים רבים ביניהם גם רועי קהת, אוראל דגני, עדן בן בסט ואביחי ידין השמיעו את קולם, והיום (רביעי) שחקנים נוספים אמרו לספורט1 את דעתם בנושא. 

שרון מימר, מאמן הפועל חדרה: "כאחד שנמצא רוב הזמן בעשייה סביב הכדורגל, המשבר הזה גרם לי לריקנות וגעגועים עזים לחזרה לשגרה. מעבר לפגיעה בכסף הפגיעה העיקרית היא להיות במצב של חוסר ודאות לגבי העתיד. אין לי ספק שחזרה של הספורט יכולה לעזור להרבה אנשים שיושבים בבית להתמודד בצורה יותר נעימה עם המצב".

קשר בית"ר ירושלים, דן איינבינדר: "ההרגשה משתפרת עם התקווה שאנחנו כמדינה מצליחים להשתפר ומנסים להתקדם לעבר יציאה מוחלטת ממשבר הקורונה, ברור לכולם שזה ייקח עוד זמן אבל אולי מבחינתנו הספורטאים החזרה לשגרה מסוימת היא בשורה מעודדת לנו כספורטאים וכמובן לכל חובבי הספורט והכדורגל בפרט".


"כמונו אני בטוח שגם האוהדים משתוקקים לחזור לצפות בספורט". דן איינבינדר (אריאל שלום)

"אין ספק שאנחנו כמו רוב המשק הישראלי נפגענו מבחינה כלכלית וזה משהו שיצריך היערכות מחדש והתמודדות חדשה. כמונו אני בטוח שגם האוהדים משתוקקים לחזור לצפות בספורט וזאת הזדמנות טובה לבקש ממקבלי ההחלטות ובהתאם להנחיות בריאותיות מוקפדות ומסודרות תחזירו לנו את האפשרות לחזור לשמח ולתת קצת נחת ותקווה לאוהדים שלנו ולכל חובבי הספורט".


אופיר מזרחי אמר: "כל השגרה שלנו נעלמה ברגע אחד וברור שזה לא נעים להיות במצב הזה, אבל הכל מתגמד כשמדובר במגפה עולמית וליבי יוצא לכל המשפחות שאיבדו את קרוביהם. ברור שיש פגיעה כלכלית אבל שוב אני חוזר ואומר, הכל מתגמד כשמדובר בחיי אדם ! אני בטוח שאוהדי כל קבוצות הכדורגל וכל ענפי הספורט יושבים בבית ומחכים לחזור וליהנות מהספורט, הם מתגעגעים ואנחנו מתגעגעים הרבה יותר ומחכים כבר לפגוש וליהנות איתם ביחד. רק בריאות לכל עם ישראל ושהכל יעבור במהרה".

עומרי גלזר, שוער סקציה נס ציונה: "קודם כל אני מרגיש טוב מאוד, שומר על עצמי ומקפיד על ההנחיות של משרד הבריאות. כמובן שנפגענו מבחינה כלכלית כמו רוב אזרחי המדינה, אנחנו מקווים שהמשבר הזה יסתיים בקרוב ונוכל לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים, לשחק כדורגל ולשמח את האוהדים. אני חושב שהחזרת הכדורגל זה עניין הכרחי, ואנחנו רוצים לשמח את כל האוהדים שיושבים בבית כרגע. אני מקווה שימצאו פתרון כמה שיותר מהר ונוכל לסיים את העונה הנוכחית בצורה ספורטיבית".


"חושב שהחזרת הכדורגל זה עניין הכרחי". עומרי גלזר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי