צפו: כך נעצרה תשתית הטרור שתכננה פיגוע בטדי

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

בהמשך להודעת שב"כ, על הפיגוע שסוכל בטדי במהלך המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל חדרה, נעצרה חוליית הטרור של חמאס. צפו במבצע של לוחמי יחידת דובדבן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בהמשך להודעת שב"כ, בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל, נעצרה תשתית טרור של חמאס אשר תכננה פיגועים בעיר ירושלים, בין השאר באצטדיון טדי, וכן נגד כוחות צה"ל באזור העיר רמאללה ובמרחב החטיבה המרחבית "בנימין".  החוליה נעצרה במהלך מבצע מעצרים במרחב החטיבה המרחבית "בנימין", בין השאר של לוחמי יחידת "דובדבן".

תזכורת: הבוקר (רביעי) הותר לפרסום כי כוחות הביטחון מנעו אסון גדול. על פי הודעת השב"כ, בשיתוף צה"ל ומשטרת ישראל סוכלה לאחרונה תשתית טרור של חמאס אשר תכננה פיגועים בירושלים, בין השאר באצטדיון טדי, וכן כנגד כוחות צה"ל באזור רמאללה ובנימין. עוד נודע כי שלושה חברי חוליית חמאס נעצרו. מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "אנחנו מברכים את כוחות הביטחון".

לצורך מימוש פיגועים אלו, ביצעו השלושה מהלכים מקדימים לאיסוף מודיעין למול היעדים בהם ביקשו לבצע פיגועים. כך לדוגמה, מחקירתו של עומר עיד עלה, כי האחרון שהה ב-4/12/19 במשחק של בית"ר ירושלים באצטדיון טדי נגד הפועל חדרה, על מנת לבחון את האפשרות לבצע פיגוע במקום, תוך שניצל את התיעוד הישראלי שברשותו. עם זאת, משראה את סידורי האבטחה במקום, הבין כי הדבר אינו אפשרי.


כוחות הביטחון מנעו אסון גדול (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי