פרופסור גרוטו: "בסוף הדרך נגיע לחזרה מלאה למגרשים"

איתמר גרוטו
איתמר גרוטו | אבשלום ששוני

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות כתב פוסט בפייסבוק: "אחד הדברים שחסרים לי ביותר בתקופה האחרונה הם משחקי הכדורגל (עם קהל). נצטרך להיאזר בסבלנות, אבל בסוף זה יגיע"

(גודל טקסט)

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, עורר סערה בעולם הספורט הישראלי כשטען בתחילת השבוע כי "אין מה לבנות על חזרה של הספורט הקבוצתי בחצי השנה הקרובה". ברשתות החברתיות הרבו לבקר את פרופסור גרוטו ושחקני הכדורגל אף פתחו במחאה להחזרת הענף בעקבות הדברים. הערב (רביעי) גרוטו העלה פוסט לפייסבוק בו הציג זווית די שונה.

"אחד הדברים שחסרים לי ביותר בתקופה האחרונה הם משחקי הכדורגל (עם קהל)", כתב, "היום אישרנו תחילת אימונים של קבוצות כדורגל מקצועניות במתווה של עד 10 מתאמנים בכל חצי מגרש. זו תחילתה של דרך ארוכה שבסופה נגיע לחזרה מלאה למגרשים. נצטרך להיאזר בסבלנות, אבל בסוף זה יגיע. בברכת בריאות".

כפי שציין גרוטו, הבוקר חזרו קבוצות הכדורגל לאימונים במתכונת מצומצמת באישור משרד הבריאות. בהתאחדות לכדורגל ממתינים לחזרת הכדורגל הגרמני ומתכוונים להתייעץ עם ההתאחדות המקומית בכדי ללמוד מהתנהלותה לטובת החזרת הכדורגל בליגה הבכירה. בינתיים, בשיחה עם ראשי משרדי הבריאות והספורט שנערכה אתמול עלו אופציות שונות להשלמת העונה הנוכחית, כאשר הריאלית מביניהם היא אירוח בשלושה מוקדים שונים בישראל: חיפה, המרכז והדרום.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי