בשעה טובה: באר שבע חזרה להתאמן בשני מגרשים נפרדים

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | הפועל באר שבע, רשמי

לאחר 37 ימים, הקבוצה מהדרום שעברה טלטלה בזמן הקורונה - שוב בפעולה. המאמן אבוקסיס הדריך את הקבוצה הראשונה ועוזרו ברדה תפס פיקוד עם הקבוצה השנייה. בק"ש חילקו לשחקנים שני וסטים לאימון ובוצעה בדיקת חום

(גודל טקסט)

פגרת הקורונה השביתה לחלוטין את הכדורגל הישראלי אך נראה שהקבוצה שעמדה בעין הסערה יותר מכל היא הפועל באר שבע, שכן הבעלים אלונה ברקת החליטה לעזוב את המועדון לאחר הקשיים במשא ומתן מול השחקנים לאחר קיצוץ השכר. הבוקר (חמישי), בהתאם לאישור של משרד הבריאות, חזרה הקבוצה מהדרום לאימונים.

 
37 ימים לאחר האימון האחרון, התאחדו שוב שחקני הפועל באר שבע. האימונים נערכו בשני מגרשים נפרדים כשבכל מגרש התאמנו עשרה שחקנים. הקבוצה הראשונה התאמנה תחת המאמן יוסי אבוקסיס ומאמן הכושר מיכאל ברוש, בזמן שעל הקבוצה השנייה לקחו פיקוד אליניב ברדה, עוזר המאמן, ודרור שמשון, מאמן הכושר.



אליניב ברדה תופס פיקוד (הפועל באר שבע, רשמי)

גם עירוני קריית שמונה חזרה להתאמן
חניכיו של קובי רפואה התחלקו לשתי קבוצות שהגיעו בזמנים שונים. לשחקנים חולקו שני סטים של אימון – אחד שיישמש לאימון הנוכחי והשני לאימון של מחר. הסיבה: לפי ההנחיות אסור להיכנס לחדר ההלבשה ולמקלחות. יש לציין כי בכניסה לאצטדיון הותאמה עמדת חיוטי וכל שחקן עבר בדיקת חום על ידי הפיזיותרפיסט.


הפיזיותרפיסט מודד חום לעאבד (עירוני קריית שמונה, רשמי)

השחקנים חוזרים לכר הדשא (עירוני קריית שמונה, רשמי)


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי