לוי: "אנשים צמאים לכדורגל". גארסיה: "זה יותר ממשחק"

ליוואי גרסיה
ליוואי גרסיה | דוברות בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן בהתאם למגבלות החדשות והשחקנים התחלקו לשלוש קבוצות בשלוש תחנות. המאמן: "שמחים לחזור". החלוץ: "מאוד מקווה שהליגה תשוב בקרוב". צפו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

 התפאורה הייתה מושלמת, כר הדשא היה ירוק כמו בציור וגם השמש החליטה לפנק את שחקני בית"ר ירושלים שהגיעו היום (חמישי) למתחם האימונים בבית וגן לאימון קבוצתי ראשון במסגרת ההגבלות החדשות של משרד הבריאות.

השחקנים התחלקו לשלוש קבוצות בשלוש תחנות, כאשר שני השוערים, איתמר ניצן ונתנאל דלויה, פתחו באימון פרטני עם מאמן השוערים משה בן דוד. בתחנות חיכו לשחקנים אימון אירובי ודיוק לשער בשערים קטנים עם טלמו דה אנדרס, בו בלט בעיקר אופיר קריאף.

בתחנה הבאה חיכה להם עוזר המאמן חיים שבו, בה שיחקו השחקנים טניס רגל במה שמהר מאוד הפך להיות תחרות קשוחה והרבה שכיבות סמיכה למפסידים. בתחנה השלישית, חיכה המאמן רוני לוי, ביחד עם המנהל המקצועי יוסי בניון, שם עבדו על טכניקה, מסירות וכושר.


(בית"ר ירושלים)

לאחר הפסקת מים, כשכל שחקן נזהר ושותה רק מהבקבוק שלו בהתאם להנחיות, עברו השחקנים למהלכי התקפה, כאשר בכל פעם ארבעה שחקנים תקפו את השער של ניצן או דלויה והשחקנים הרשו לעצמם לשחרר בעיטות וירטואוזיות, מספרות, בעיטות מהאוויר ועבודה על הסיומת מול השער לאחר תקופה של חודש וחצי בה לא בעטו לשער. עידן ורד ואלירן עטר הראו שהכוונת שלהם מאופסת. מיכאל אוחנה עדיין לא הצטרף לאימון הקבוצתי וממשיך לעבוד עם הפיזיותרפיסט של הקבוצה, נמרוד מאהלר.

עוד לפני האימון, שחקן הקבוצה ליוואי גארסיה אמר לאתר הרשמי: "זה אושר גדול לחזור לכאן עם הקבוצה. כולנו מתאמנים כמו שצריך ונהנים מאוד. אני מקווה שהמשחקים יחזרו בקרוב, כי זה יותר ממשחק, אנחנו צריכים את זה, האוהדים צריכים את זה".

המאמן רוני לוי אמר: "אנחנו מאוד שמחים לחזור להתאמן. באופן אישי, אני מאוד שמח לראות את השחקנים. לשמחתי, כולם כולל הפצועים חזרו לאימונים כמעט מלאים. זה אושר גדול גם להתאמן וגם להיות איתם. לספורט ולכדורגל בפרט יש חשיבות גדולה מאוד בחברה הישראלית. אנשים צמאים לראות את הכדורגל חוזר ואני מקווה שככל שיעבור הזמן נחזור למשחקים רשמיים והליגה תחזור במלואה".

מחר תקיים הקבוצה אימון כושר בזום ובשבת יקבלו השחקנים יום חופשי.


דן איינבינדר במהלך האימון (בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי