המגמה נמשכת: הפועל באר שבע מתכננת לשחרר זרים נוספים

מיגל ויטור, ז'וסוואה, נייג'ל האסלביינק, אור דדיה
מיגל ויטור, ז'וסוואה, נייג'ל האסלביינק, אור דדיה | מאור אלקסלסי

ז'וסוואה יחפש קבוצה, במועדון שוקלים לוותר על אופציית הרכישה של סימאו, נערכים לאפשרות שטאפוקו לא יחזור מהשאלה ומוכנים לשחרר את מיגל ויטור ללא תמורה. תמונת מצב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חיפשה בשבועות האחרונים להיפטר מהחוזה הכבד של נייג'ל האסלביינק. החלוץ ההולנדי מרוויח 350 אלף יורו לעונה, אבל אתמול (חמישי) הוא ביקש לעזוב את ישראל מסיבות אישיות ובמועדון החליטו לא לעמוד בדרכו.

"נכון שהיה כאן הפסד כלכלי של מיליון וחצי יורו. אבל הוא שיחק אצלנו, עזר לקבוצה, והשכר שלו היה כבד מאוד. בתקופה שבה אתה רוצה לצמצם, לא יכולנו לומר לו 'לא'", אמרו במועדון. ההולנדי יקבל שכר העונה, על פי הסכם הקיצוץ, אך ויתר על החוזה בעונה הבאה ועל האופציה העתידית שלו.

לאחרונה פרסמנו בספורט1 כי בהפועל באר שבע מתכננים לשחרר מספר זרים, ביניהם ז'וסוואה והאסלביינק, אך כעת מתברר כי גם זרים אחרים על הכוונת. אם תגיע הצעה על טאפוקו המושאל, הוא יעזוב את המועדון, אחרת ייתכן שיושאל שוב. בעיה נוספת קשורה לשחקן נוסף, מיגל ויטור. הוא מדורג שני בצמרת המשתכרים במועדון ובמועדון לא יעמדו בדרכו אם יבקש לעזוב ומוכנים לשחררו בחינם אם תהיה קובצה שתרצה לקלוט אותו. הבלם מרוויח כ-2.8 מיליון שקל ברוטו לעונה.

בנוסף, במועדון הוחלט בשלב זה כי אם הליגה תתחדש ללא קהל, או שההכנסות ימשיכו להיפגע, דויד סימאו (השאלה מאא"ק אתונה, עם אופציה רכישה) ואלטון אקולטסה (השאלה מסנט טרוידן, עם אופציית רכישה), שעלות מימשו האופציות שלהם יחד מגיעה למיליון יורו, לא ימשיכו. בניגוד לאריאל הרוש, שאמור לחזור מהשאלה ולא מתכונן להמשיך אלא אם ארנסטס שטקוס יבקש לעזוב, דור אלו עשוי לחזור למשבצת המגן הימני אם בן ביטון יימכר.




האסלביינק כבר עזב, מיגל ויטור וז'וסוואה אחריו? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי