אקס הפועל באר שבע: "אני מזכיר את פרננדו יורנטה"

פרננדו יורנטה
פרננדו יורנטה | Alessandro Sabattini/Getty Images

חוסה אנחל קאריו ששיחק בקבוצה מבירת הנגב במשך שלושה חודשים, השווה את עצמו לחלוץ נאפולי: "כמוהו גם אני שחקן גדול פיזית שמחפש שטחים פנויים". וגם: מה היה עושה אם לא היה כדורגלן?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אוהדי הפועל באר שבע יעדיפו לשכוח מחוסה אנחל קאריו. החלוץ הספרדי גבוה הקומה הגיע בקיץ האחרון יחד עם ג'ימי מרין ואחרי חמישה משחקים בלבד, בבירת הנגב הבינו במהרה את גודל הנפילה והחליטו לשחררו בתחילת חודש ספטמבר ללוגו, שמסובכת בתחתית ליגת המשנה בספרד.

אמש (שישי) אקס הפועל באר שבע ערך ראיון קצר וסיפר מי לדעתו לאיזה שחקן הוא הכי דומה בסגנון המשחק: "תמיד למדתי מהגדולים ביותר כמו כריסטיאנו רונאלדו וזלאטן איברהימוביץ', אבל השחקן שאני הכי דומה לו הוא פרננדו יורנטה. שחקן גדול פיזית שיוצר עם הסביבה שלו ומחפש שטחים פנויים".

בהמשך דיבר על ההתאקלמות בגליציה לאחר שעזב את ישראל: "זו קבוצה צנועה שמעניקה לך שקט נפשי עצום, דבר שכל כדורגלן מחפש בקריירה כדי לממש את הפוטנציאל שלו. זה מועדון מאוד משפחתי שמקדש עבודה קשה". לבסוף סיפר ברמה האישית על התשוקה השנייה שלו מחוץ לכדורגל וחשף שאם לא היה מצליח להפוך למקצוען, היה מנסה את מזלו בתחום הבישול.

עם זאת יש לציין שגם בתחנתו החדשה קאריו לא השתלב היטב מבחינה מקצועית. מאז חזר לספרד שיחק ב-11 משחקים בלבד, רובם כמחליף וכבש שני שערים בלבד ועדיין לא ברור איך שחקן כזה הגיע לקבוצה שהתמודדה על המקום בליגה האירופית בתחילת העונה.


חוסה אנחל קאריו. לא מצא את מקומו בפועל באר שבע (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי