אוגו: "הגיע לי יותר ממה שהפועל ב"ש הייתה מוכנה לתת"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

קצת פחות משנה לאחר שעזב, הניגרי חשף: "רציתי להישאר, אבל השכר היה נמוך מידי". על התקופה הארוכה בבית ("לא קל לשבת בזמן שאחרים משחקים") והיום שאחרי הפרישה ("רואה את עצמי מנהל מועדון")

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ג'ון אוגו סיפר הבוקר (ראשון) מדוע הוא עזב את הפועל באר שבע: "רציתי להישאר כי היה לי טוב בישראל, אבל קיבלתי הצעה לא מספיק טובה. הרגשתי שהוכחתי את עצמי ושהגיע לי יותר ממה שהם היו מוכנים לתת. השכר היה נמוך מידי ואני והסוכן של החלטנו שהגיע הזמן לחפש אתגר חדש".

על כך שלקח לו זמן רב עד שחתם בשורות אל אדאלה מערב הסעודית: "ישבתי בבית במשך חצי שנה וזה לא היה קל. אתה צריך לעבוד קשה ולשמור על כושר לבד בזמן שאחרים משחקים כדורגל, אבל נשארתי חיובי ואני עדיין בטוח שיש לי את מה שצריך כדי לשחק במועדונים גדולים יותר באירופה. בסוף קיבלתי את השכר לו אני ראוי".

אוגו המשיך וסיפר על התקופה בבאר שבע: "ישראל הייתה מאוד טובה אליי. בזמן ששיחקתי שם, זכיתי להיות במונדיאל עם נבחרת ניגריה. זה קרה אך ורק בגלל היכולת העקבית שהצגתי במשך השנים שלי בליגת העל. רשמתי מעל 180 משחקים והבקעתי 18 שערים. זכיתי עם באר שבע בתארים. תחילת הדרך אמנם לא הייתה קלה, אבל אז הרמנו הילוך והיינו הקבוצה הכי טובה בליגה".


אוגו במשחק הפרידה מבאר שבע (דני מרון)

המסע האירופי עם באר שבע: "טעמתי גם את ליגת האלופות. לשחק נגד קבוצות צמרת ממדינות שונות, זו חוויה כל כך נהדרת. בשני המקרים ירדנו לליגה האירופית והצלחנו שם, אבל זה יכול היה להיות טוב יותר אם היינו מצליחים להעפיל לשלב הבתים של הצ'מפיונס. אירופה קשה וקשוחה ויש הרבה מועדונים טובים".

הרגע הכי גדול בקריירה: "האליפות הראשונה עם באר שבע, זה חייב להיות זה. ואחר כך לקחת עוד אליפות ועוד אליפות? שלוש אליפויות ברציפות? וואו, לא דמיינתי שאשיג כל כך הרבה בקריירה שלי. אני ממש ממש שמח שיצא לי לשחק בישראל. לזכות באליפות שלוש פעמים ברציפות זה דבר סופר מיוחד עבורי".

היום שאחרי הכדורגל: "הייתי שמח לאמן, אבל זה עדיין מוקדם מבחינתי. בעוד חמש או שש שנים, אולי, אני אתחיל לבדוק לגבי זה. מה שהייתי באמת רוצה זה לעסוק בניהול כדורגל. יש לי המון תשוקה לזה. אני רואה את עצמי מנהל מועדון בעתיד".


אוהדי הפועל באר שבע נפרדו מג'ון אוגו בסטייל (מאיר אבן חיים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי