שלושה מהספונסרים הראשיים של ההתאחדות הקפיאו המגעים לעונה הבאה

אורן חסון
אורן חסון | ההתאחדות לכדורגל

לספורט1 נודע: רשת פתאל הודיעה לבכירי ההתאחדות שלא תמשיך, אלקטרה ויוחננוף משתהות, אלטשולר שחם צפויה להמשיך. חלק מהעובדים שהוצאו לחל"ת יחזרו הדרגתית במהלך מאי

(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על ההתאחדות לכדורגל ועל פי מידע שהגיע היום (ראשון) לספורט1, נראה כי גם הצרות הכלכליות בדרך: שלושה מהספונסרים הגדולים של ההתאחדות עשויים שלא להמשיך בעונה הבאה, כשאחד מהם, רשת "פתאל", כבר העבירה מסר לראשי ההתאחדות שלא תמשיך לעונה נוספת. על פי ההערכות הנזק שייגרם  להתאחדות מאובדן נותני החסות צפוי לנוע בין שלושה לשישה מיליון שקלים.

כך למשל, בנוסף לפתאל, גם חברת "אלקטרה" הקפיאה את המגעים עם ההתאחדות. חברה נוספת,"יוחננוף", טרם החזירה תשובה לאור המצב במשק ולא ברור אם תמשיך. כרגע, נראה כי רק "אלטשולר שחם" קרובה לממש את ההסכם לעונה נוספת. כל אחד מהספונסרים שהוזכרו, משקיע בין מיליון לשני מיליון שקל בשנה. היקף הפגיעה יכול להיות גדול מאוד", אישר גורם בהתאחדות.

לאחרונה הוציאה ההתאחדות מספר אנשי מקצוע לחל"ת, אך הבוקר התברר כי בדיון נוסף שנערך, הוחלט להחזיר את חלקם בהדרגה החל מחודש מאי. המטרה היא להחזיר בשלב הראשון את השופטים ואת עובדי אגף התחרויות לפעילות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי