אקס הפועל ת"א: "אמרו שהסגנון שלי התאים לברצלונה"

לריאה קינגסטון
לריאה קינגסטון | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

לריאה קינגסטון, ששיחק בשלוש קבוצות בישראל, סיכם את הקריירה שלו בראיון בגאנה: "בכל קבוצה בה שיחקתי, תמיד הייתי חביב הקהל. מרוצה ומסופק, עשיתי את שלי"

(גודל טקסט)
למרות שלא הותיר חותם בישראל, שחקן העבר לריאה קינגסטון בן ה-39 מסופק מהקריירה שלו. "אני חושב שעשיתי את שלי ואני בהחלט מרוצה. הגשמתי את כל החלומות שלי בתור כדורגלן ובעיקר הצלחתי לשים חיוך על פניהם של אוהדים רבים ברחבי העולם. בכל קבוצה בה שיחקתי, תמיד הייתי חביב הקהל ואת זה אני בהחלט אקח איתי".

קינגסטון שיחק בשלוש קבוצות בישראל אך זכורה בעיקר הקדנציה שלו בהפועל תל אביב, במדיה השלים עונה מלאה. "כששיחקתי בזמנו באירופה, הרבה מאוד אנשים אמרו שסגנון המשחק שלי מתאים לברצלונה. מאוד רציתי לשחק בברצלונה. לשמחתי, כששיחקתי במדי הארסט הסקוטית, יצא לי להתמודד מול בארסה וזה היה הישג גדול עבורי".

הגנאי המשיך לסכם: "אני שמח בחלקי. אחת המטרת הגדולות שלי הייתה לשחק בזירה האירופית. למזלי, יצא לי לשחק בליגה האירופית עם לוקומוטיב מוסקבה נגד סביליה. כמובן ששאפתי לשחק בליגת האלופות כי רציתי להתחרות נגד שחקנים הטובים ביותר בעולם, אבל אני מסתפק במה שהשגתי".

ב-2003 קינגסטון הגיע למבחנים במכבי חיפה, אך הירוקים החליטו שלא להחתימו והקשר הגנאי הצטרף למכבי אחי נצרת הצנועה. אחרי שתי הופעות בגביע הטוטו, הוא שוחרר ומצא את עצמו בהפועל תל אביב במדיה הוא שיחק במשך עונה אחת בסיומה עזב את ישראל. ב-2011 קינגסטון חזר לסיבוב נוסף בארץ הקודש, הפעם בהפועל באר שבע ממנה הוא שוחרר במהלך העונה אחרי שרשם שבע הופעות בלבד.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי