הפועל ת"א ערכה טקסי זיכרון לנופלים: "לנצח יהיו חלק מאיתנו"

גילעד יעקובי ז"ל
גילעד יעקובי ז"ל | הפועל תל אביב

שחקני הקבוצה השתתפו בטקסים וירטואליים להנצחת האוהדים שהלכו לעולמם בטרם עת: "אנחנו זוכרים אותם פעם בשנה, את המשפחות זה מלווה בכל דקה שעוברת", ספד משה סיני

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בכל שנה מקפידים בהפועל תל אביב לעלות לקבריהם של אוהדי הקבוצה שאינם איתנו עוד. שחקני הקבוצה מזה שנים ארוכות מקפידים לשמור על קשר עם המשפחות השכולות ולעלות לקברי יקיריהן, דבר שהשנה כמובן לא מתאפשר.

לכן, בהפועןל תל אביב החליטו לערוך טקסים וירטואליים, כך שבכל שעה עולה ברשתות החברתיות סרטון אחר ובו אחד משחקני הסגל נושא הספד לחללים ונפגעי פעולות האיבה, אוהדי הקבוצה.

נציג הבעלים, משה סיני, אמר: "צריך להצדיע ולחבק את ההורים של הנופלים. הם הגיבורים שגידלו וחינכו לאהבת הארץ, לתת מבלי לקבל דבר בתמורה. כמובן את החיילים היקרים שחירפו את נפשם במלחמות ושמירה על הארץ, מאהבה ונתינה גדולה. אנחנו זוכרים אותם פעם בשנה, אבל אותם זה מלווה כל דקה שעוברת. פשוט להצדיע להם".

ארז נעמן, דובר המועדון: "הפועל תל אביב תמשיך לכבד את זכר הנופלים אוהדי הקבוצה ולחבק את משפחותיהם. השנה נבצר מאיתנו לשהות במחיצתם במהלך טקסי הזיכרון, אך אנו לא שוכחים את חובתנו הערכית והמוסרית, בתקווה שבשנה הבאה נשוב לבתי העלמין. אוהדי הקבוצה ומשפחותיהם הינם חלק בלתי נפרד מהמועדון – וכך זה יהיה לנצח. יהי זכרם של הנופלים ברוך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי