בב"ש מבהירים: "שחקן שלא יקצץ, לא יישאר". שטקוס יסרב?

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | אריאל שלום

במועדון נערכים לסדרת הפגישות עם השחקנים. לויטה עשוי להיות השוער הראשון אם הליטאי יתנגד, לאחר שכבר הוביל את מחאת השחקנים נגד הקיצוץ. ומה המסר שיועבר לזרים?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר שפרסמנו לראשונה בספורט1 על כך ששחקני הפועל באר שבע זומנו לשיחות אישיות ויתבקשו פעם נוספת לקצץ בשכרם, נודע כי השחקנים הראשונים שיתייצבו בימים הקרובים הם בעלי השכר הגבוה. ברשימה הזאת נמנים מיגל ויטור, בן שהר וארנסטס שטקוס, שהוביל את המחאה נגד הקיצוץ בשכר. כבר עתה ברור כי חלק מהשחקנים שיוזמנו לשיחות, גם בשלב הבא, יסרבו.

כפי שפרסמנו אתמול, שחקני הקבוצה התבקשו להגיע לשיחות אישיות עם הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, שייערכו ככל הנראה כבר בתחילת השבוע. שיר צדק היה אמור להגיע כבר היום לשיחה, אבל במועדון טוענים כי היא נדחתה לבקשתו. כל שחקן יתבקש לקצץ אחוז שונה משכרו, כאשר השחקנים הבכירים יתבקשו לקצץ שיעור מקסימלי, ככל הנראה 50 אחוז. אחד השחקנים הבכירים בקבוצה אמר אתמול כי הוא לא מתכוון להיענות לדרישה כזאת, אם וכאשר תגיע במהלך הימים הקרובים. בהפועל באר שבע הבהירו אתמול כי "שחקן שלא ירצה לקצץ או לא יסכם על הקיצוץ החדש, לא יהיה פה".

במועדון יבהירו לאלטון אקולטסה כי הוא לא יישאר בקבוצה, אלא אם האופציה לרכישתו תהיה נמוכה בהרבה. לגבי ז'וסוואה, שבשלב זה לא נראה שיישאר, באר שבע מתלבטת אם לממש את האופציה לרכישתו ואז למכור אותו. אם שטקוס לא יקצץ בחוזה, באר שבע עשויה להודיע שאוהד לויטה ישמש כשוער ראשון בעונה הבאה. אגב, סוכני שחקנים שעובדים עם המועדון טוענים כי אלי ברקת, בעלה של אלונה, עדיין מעורב בניהול הקבוצה ומקיים שיחות בנוגע לעונה הבאה.


לויטה. השוער הבכיר בבירת הנגב בעונה הבאה? (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר: במועדון מקווים שמשטרת ישראל תצליח לאתר את האלמונים שפרצו למתחם האימונים של הקבוצה, גנבו את המחשב שעליו מוזנים נתוני ה-GPS של השחקנים ונכנסו לחדר המאמנים. תמונות ממצלמות האבטחה כבר הועברו למשטרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי