בחדרה חוששים שהעונה תבוטל, אימוני הקבוצה לא חודשו

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | מאור אלקסלסי

במועדון לא ממהרים לשוב לשגרה: "אם השחקנים יחזרו מחל"ת ולבסוף המשחקים לא יימשכו - זו תהיה הוצאה כלכלית לא פשוטה". המאמן שרון מימר הסכים לקצץ בשכר וזכה לשבחים, גובה הקיצוץ ייקבע בהמשך

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בניגוד לקבוצות בליגת העל שחזרו להתאמן על פי הנחיות משרד הבריאות, בהפועל חדרה בחרו להמתין עם חידוש האימונים עד להנחיות נוספות כמו אימונים ללא הגבלות, כשבמועדון מחכים גם לתשובות מצד מנהלת הליגה לגבי תאריך חזרת המשחקים.

כזכור, חדרה הייתה בין הראשונים שהוציאה את השחקנים לחל"ת ולכן אינה רוצה להחזיר את השחקנים והצוות המקצועי כאשר עדיין ישנה אי וודאות לגבי המשך העונה."אם נחדש את האימונים ונחזיר את השחקנים מחל"ת ולבסוף יוחלט על ביטול המשך המשחקים – זו תהיה הוצאה כלכלית לא פשוטה עבורנו" אמרו בחדרה.

בינתיים במועדון כבר החלו בתכנון העונה הבאה והצהירו כי כל אנשי המועדון ידרשו לקצץ בשל נגיף הקורונה. לספורט1 נודע כי בין השאר נפגשו ראשי המועדון עם המאמן שרון מימר שעל פי אנשי חדרה הסכים לקיצוץ. הסכום הסופי יתברר רק לאחר שבקבוצה יידעו מה יהיו הגזירות הכלכליות בעונה הבאה, כלומר מה יהיו הסכומים שתקבל חדרה מהעירייה והספונסרים השונים. "מגיע קרדיט ענק למימר שהבין את המצב והסכים לקיצוץ" אמרו במועדון.

שרון מימר (אריאל שלום)

בינתיים, המועדון מינה גם מנהל מקצועי למחלקת הנוער. שרון זהביאן בן ה-49 שניהל בעבר את מחלקות נוער של הפועל תל אביב, הפועל רמת גן ומרצה בכיר באגף ההדרכה של ההתאחדות לכדורגל קיבל את הג'וב. בעונה האחרונה שימש כעוזר המאמן של הקבוצה הבוגרת וגם כמנהל המקצועי של החטיבה התחתונה במחלקת הנוער וכעת ישמש כמנהל מקצועי של כלל המחלקה במקומו של ישראל צרפתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי