רשמית: יניב כהן יסיים את דרכו במכבי חיפה אחרי 13 שנים

יניב כהן
יניב כהן | מכבי חיפה

מנהלת מחלקת הנוער של הירוקים יעזוב בחודש יוני: "עוד שנים רבות יקצרו במועדון היקר לי את פירות עבודתנו". יעקב שחר: "המחלקה הגיעה להישגים רבים תחתיו. מודה לו ומאחל בהצלחה בכל אשר יפנה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מיני זעזוע במכבי חיפה. אחרי 13 שנות פעילות, יניב כהן, מנהל מחלקת הנוער, יסיים את תפקידו במועדון בחודש יוני הקרוב, כשעל פי הירוקים מדובר בהחלטה משותפת שהתקבלה על ידי שני הצדדים.

נשיא המועדון, יעקב שחר, מסר: "במהלך שנות פעילותו של יניב, הגיעה המחלקה להישגים רבים, קבוצות רבות זכו באליפויות ובגביעים והחשוב מכל – שחקנים השתלבו בקבוצה הבוגרת והביאו אותה להישגים. שנותיו של יניב במועדון החלו עוד בצעירותו כחניך במחלקת הנוער וכשחקן בבוגרים. שנים רבות שיניב הוא חלק ממכבי חיפה ואני מודה לו על כך ומאחל לו בהצלחה בכל אשר יפנה". מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, הוסיף: "תרומתו של יניב למכבי חיפה גדולה. זוהי תרומה שהביאה אותנו להישגים בעבר ועוד תביא אותנו להישגים בעתיד".

כהן עצמו אמר: "אחרי 13 שנים מאתגרות ומלאות בחוויות, בהצלחות אדירות, באליפויות וגביעים ובעיקר בסיפוק לראות עשרות שחקנים משתלבים בקבוצת הבוגרים ומביאים אותה להישגים גדולים, אני מסיים תקופה מדהימה בגאווה גדולה. אני בטוח שעוד שנים רבות יקצרו במועדון היקר לי את פירות עבודתנו. אני רוצה להודות לכל המאמנים, השחקנים ואנשי הצוות איתם עבדתי במהלך השנים הרבות שקצרה היריעה מלהכיל. תודה גדולה לאיתמר צ'יזיק ולאסף בן דב, שליוו אותי כל השנים בחום ובחיבוק. תודה ענקית ואחרונה ליענקל'ה ולעוזי היקרים, שתמכו ונתנו הכל שאצליח. מאחל בהצלחה ותמיד אוהב ועכשיו פניי לאתגרים חדשים".

יניב כהן גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה מגיל 14, אצל אשר עלמני וג'וני הרדי. הוא עלה לבוגרים בעונת האליפות של 1988/89 ורשם במדי הקבוצה 68 הופעות כשחקן. בשנת 2007, לאחר שהיה מנכ"ל של הפועל נצרת עילית, הובא יניב לנהל את מחלקת הנוער של הירוקים. בתקופתו הוקמה הפנימייה בכפר גלים ומחלקת הנוער בנהלל.


יניב כהן לצד מוחמד אלאך (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי