סיכום בין הפועל חיפה לשחקנים בנוגע לקיצוץ, המו"מ מול קאניוק פוצץ

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

לאחר מגעים שהתנהלו מספר שבועות, הצדדים הגיעו לעמק השווה. הבעלים יואב כץ: "רוצה להודות לראשי מנהלת הליגה שנתנו לנו רוח גבית". הקשר רוצה להשתחרר בסוף חודש מאי כדי לבחון הצעות מחו"ל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי סאגה ארוכה ומתישה במיוחד, הפועל חיפה הודיעה היום (חמישי) כי הושג סיכום עם השחקנים בנוגע לקיצוץ בשכרם והקבוצה תשוב לאימונים כבר מחר. על פי המתווה, השחקנים יקצצו 50 אחוז משכר הנטו בחודשים אפריל ומאי ו-50 משכר הברוטו בחודשים יוני ויולי, זאת בהנחה שליגת העל תשוב לפעילות.

בהודעה הרשמית שפורסמה מטעם הפועל חיפה נמסר: "הגענו לסיכום לסיכום על מתווה של תיקון בשכר השחקנים עד תום העונה לנוכח מגיפת הקורונה והשפעתה הקשה על כלכלת העולם בכלל וישראל בפרט. המתווה הושג בתום מו"מ שניהלו הבעלים יואב כץ והמנכ"ל אורן שטרלינג מול נציגי שחקני הקבוצה".

הבעלים יואב כץ: אמר: "הגענו לסיכום על המתווה, מה שסולל את הדרך לחזרה לאימונים בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובתקווה שנחזור במהירה לשגרת אימונים מלאה וקיום משחקי הפליאוף. אני רוצה להודות לראשי מנהלת הליגה שנתנו לנו רוח גבית ותמיכה לאורך התקופה האחרונה".


סוף הסאגה (אריאל שלום)

הקפטנים של הקבוצה עדן בן בסט, דור מלול וגילי ורמוט הוסיפו: "שמחים שהגענו להבנות מול המועדון אחרי תקופה של חוסר ודאות כאשר טובת המועדון תמיד היתה לנגד עינינו. אנו מתנצלים על כך שפרטים מהמו"מ פורסמו לתקשורת שלא על דעתנו ולא על דעת המועדון מה שהיקשה על סיומו. מחכים כבר לחזור לאימונים וסופרים את הימים לחזור למשחקי הליגה, וכשיהיה ניתן, למפגש הראשון עם הקהל בסמי עופר". 

לאחר שהגיעו לסיכום על מתווה מול השחקנים, במועדון הופעתו שנציגו של גידי קאניוק פנה ליואב כץ בבקשה שהקיצוץ יהיה רק עד סוף מאי ולהשתחרר מהקבוצה לאחר מכן גם אם הליגה תימשך, מכיוון שהוא מעדיף לחפש קבוצה חדשה בחו"ל.

כץ עצמו הבהיר לנציגו של השחקן כי הדבר אינו מקובל ומבחינתו לקאניוק יש חשיבות רבה למשחקי הפלייאוף העליון והוא מצפה שהקשר יכבד את חוזהו עד תום העונה. בשלב זה אין סיכום בין הצדדים וקאניוק לא צפוי לחזור לאימונים. כץ אמר לספורט1: "אנחנו רוצים להגיע למקומות 3-4 וקאניוק צריך לשחק עד סוף העונה כמו האחרים".


רוצה לבחון אופציות בחו"ל. גידי קאניוק (אודי ציטיאט)



עוד באותו נושא: יואב כץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי