קורס הפרו הושק לראשונה דרך הזום, רוטנשטיינר: "זה מאתגר"

ווילי רוטנשטיינר
ווילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

ההתאחדות התגברה על איסור המפגשים הפיזים. המנהל המקצועי הבהיר: "הסברנו על מערכי השיעור, האווירה הייתה מצוינת. נרגש לחנוך דור חדש של מאמנים". קמר: "רואים חשיבות עצומה בקידום האימון דווקא בימים אלה"

(גודל טקסט)

לאור התפשטות נגיף הקורונה הפעילות של ענפי הספורט נעצרה. ההתאחדות לכדורגל הצליחה להתגבר על הקשיים כשהשיקה היום (חמישי) במתכונת שונה ודרך הזום את פתיחת קורס הפרו באמצעות אגף ההדרכה. הכוונה היא, כמובן, לחזור למפגשים פיזית בהקדם האפשרי. את ההרצאה היום העביר המנהל הטכני של ההתאחדות ווילי רוטנשטיינר ובתחילתה נשאו דברים בפני החניכים והחניכות מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר ויו"ר הוועדה המקצועית, חבר ההנהלה שינו זוארץ. המפגש השני מתוכנן להיערך ביום ראשון הקרוב.

רוטנשטיינר אמר : "זאת הפעם הראשונה בה אני מעביר קורס פרו באמצעות הזום ואין ספק שזה מאתגר – עבורי, ודאי גם עבור המשתתפים". הוא סיפר על המפגש הראשון: "ניצלנו את הזמן בעיקר כדי להסביר על הקורס ועל מערכי השיעורים העתידיים ולשמחתי האווירה היותה מצוינת. אני נרגש ומחויב לחנך דור חדש של מאמנים בכירים עבור הכדורגל הישראלי והבינלאומי".

רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות דיבר על החשיבות העצומה בפיתוח ובקידום תחום האימון: "דווקא בימים המאתגרים האלה אנחנו רואים חשיבות עצומה בפיתוח ובקידום תחום האימון. עיכבנו את פתיחת הקורס כדי להיערך ללימודים במתכונת שונה ומתבקשת ואני סמוך ובטוח כי צוות ההדרכה בראשות ווילי רוטנשטיינר ישכיל להפיק את המרב בסיטואציה האמורה כדי להבטיח עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר להם אנו מחויבים".

רוטנשטיינר (אודי ציטיאט)

עוד אמר: "זאת חוויה חדשה עבור כולנו, וחשוב שנדע להפיק ממנה את הטוב ביותר. זה בהחלט אפשרי. אגף ההדרכה, באמצעות הצוותים המקצועיים, מעביר בימים אלה מגוון פעילויות באמצעות אפליקציית הזום לשחקנים ולשחקניות בגילים שונים כחלק מהחובה המקצועית שלנו ומתוך מחשבה עתידית לקראת החזרה לפעילות".

זוארץ: "הפורמט השתנה, אבל המטרה הייתה ונותרה אחת – להעמיד את הקורס הטוב והמאתגר ביותר, קורס שיבטיח הכשרה מיטבית למי שאני בטוח כי יובילו את הכדורגל שלנו בשנים הקרובות. אנחנו מייחסים חשיבות עצומה לכלל קורסי האימון המועברים על ידי ההתאחדות, ודאי לקורס היוקרתי ביותר. הכשרת המאמנים ועבודתם היא אחד הבסיסים המשמעותיים ביותר להבטחת קידום ופיתוח הענף. השאיפה וההכרח ללמוד, להתפתח ולהשתכלל, חייבים להתקיים בכל זמן וללא קשר לנסיבות. הדבר היחיד שמשתנה הוא האופן בו זה נעשה".

קורס הפרו דרך הזום (צילום: מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי