בית"ר ירושלים ערכה בדיקות שומן לשחקני הקבוצה

איתמר ניצן
איתמר ניצן | אריאל שלום

לפני אימון הבוקר, עברו השחקנים אצל התזונאי של המועדון, שהיה מרוצה מהתוצאות. וגם: עוזר המאמן חיים שבו רשם אחוזי דיוק מרשימים מול השער

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי יום שסיימו לחגוג בביתם את יום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל, התאספו הבוקר (חמישי) שחקני בית"ר ירושלים לעוד אימון מפרך שתוכנן להם על ידי הצוות המקצועי. מי שהגיע הבוקר גם כן למתחם האימונים הוא ליאור מני, תזונאי הקבוצה, אשר בדק את השחקנים. מני דיווח לצוות המקצועי על התוצאות, החמיא לשחקנים והסביר כי התהליך היה יוצא דופן לתקופה, שבה קשה לשמור על אורח חיים בריא.

האימון עצמו המשיך להתנהל ללא מגע בין השחקנים, אך במועדון מספרים שהקצב עלה רמה וגם השחקנים מבחינתם המשיכו להסיר חלודה זכר לתקופה הארוכה במהלכה הם נאלצו להתאמן לבד בבית. ההגבהות נהיו יותר מדויקות, השוערים רשמו הצלות מרשימות והדריבלים לאט לאט מסתדרים.

במהלך התרגולים, החליטו השחקנים לעקוץ כמה שחקנים שהחמיצו. מי שלקח את האחריות להרגיע אותם הוא דן איינבינדר, שהתחיל לדרבן את שחקני ההתקפה. מאותו הרגע עלתה רמת התחרותיות באימון, כשבסופו של דבר הכדורים התחילו למצוא את הרשת, כשגם צוות האימון השתתף בחגיגה. מי שרשם אחוזי דיוק מרשימים הוא עוזר המאמן, חיים שבו, שלאחר האימון שלח שוער אחר שוער להביא את הכדורים מהרשת.

בית"ר ירושלים תתאמן גם מחר, מתוך תקווה כי בימים הקרובים יגיע האישור לחזור לאימונים רגילים ולאחר מכן גם למשחקים.


(דוברות בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי