רחמים מנהל מגעים עם ויטור ושטקוס. המסר לזרים: לא בטוח שנקנה אתכם

מיגל ויטור, נייג'ל האסלביינק, ז'וסוואה
מיגל ויטור, נייג'ל האסלביינק, ז'וסוואה | מאור אלקסלסי

הבלאגן נמשך: מנכ"ל ב"ש החל לנהל משא ומתן עם השחקנים הזרים שנדרשו לקצץ כ-50 אחוז והעביר מסר ברור: "האופציה יקרה". השחקנים הישראלים מאיימים: "הכרטיס שלנו שווה הרבה כסף"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שיר צדק, לואי טהא ואוהד לויטה ואנתוני וארן, עימם נפגש המפרק עו"ד יצחק יונגר, לספורט1 נודע כי מנכ"ל הקבוצה, אסי רחמים נועד אמש (חמישי) עם השחקנים הזרים של הקבוצה, ארנסטס שטקוס ומיגל ויטור. השניים קיבלו דיווח כי הם ייאלצו לקצץ כ-50 אחוז בעונה הבאה ופגישה נוספת תיערך עימם בקרוב. בנוסף, רחמים שוחח עם שלושת הזרים המושאלים של הקבוצה – אלטון אקולטסה, דיויד סימאו וז'וסוואה. השלושה כבר קיבלו הודעה כי ייתכן והאופציה עליהם לא תמומש אם מחירם ושכרם לא יפחת באופן משמעותי.

הפרסום בספורט1 שלשום, לפיו יונגר החליט לזמן את השחקנים לפגישות אישיות ולהציע להם לחתום על מתווה קיצוץ שמשתנה לפי רמת השכר שלהם, הפכה לשיחת היום בקרב השחקנים. "מי שלא יסכים יכול להיות שההצעה שלנו לא תהיה רלוונטית לגביו בעתיד", אמר עו"ד יונגר.

"יונגר יכול לבקש קיצוץ של 50 אחוז בעונה הבאה, אבל אנחנו לא חייבים להסכים. אם הפועל באר שבע תתחכם – היא תמצא את עצמה משחררת שחקנים בחינם בעונה הבאה. הכרטיס שלי שווה הרבה כסף", אמר שחקן בקבוצה אתמול, לאחר ששמע כי המועדון מתכוון לקצץ בשכרו בצורה ניכרת. הדעה הזאת של שחקן הקבוצה אינה שונה משל שחקנים נוספים איתם שוחחו אתמול.

המטרה היא לקצץ בשכר השחקנים בצורה משמעותית. בכך דוחים בבאר שבע שמועות לפיהן שכר השחקנים יעלה על 40 מיליון שקל בעונה הבאה. "אין שום סרט שזה יקרה", אמרו שם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי