ללא גידי קאניוק: הפועל חיפה חזרה להתאמן במתכונת מיוחדת

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | הפועל חיפה

הקש מסרב להמשיך במועדון אחרי תום חוזהו במאי, הבעלים יואב כץ דורש שיישאר עד סיום העונה: "מצפה ומקווה שכולם יבינו את את הסיטואציה". השחקנים עברו בדיקת חום

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בניגוד לשאר קבוצות הפליאוף העליון שהעלו הילוך בכל הנוגע להכנות לקראת המשך העונה, הפועל חיפה חזרה לאימונים רק הבוקר (שישי) לאחר שאתמול, כזכור, הודיעה הקבוצה כי היא הגיעה לסיכום עם השחקנים בנוגע למתווה הקיצוץ בתום סאגה מתישה.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הפועל חיפה התאמנה באצטדיון קרית חיים בסגל כמעט מלא למעט גידי קאניוק וניסו קפילוטו שנעדר בשל סיבות אישיות. בתחילת האימון עברו השחקנים בדיקת חום על ידי איש הצוות הרפואי יוני דנינו והשחקנים חולקו לשלוש קבוצות במהלך האימון עצמו.

למרות ההודעה של הפועל חיפה, לספורט1 נודע כי כי עדיין קיימת מחלוקת מול קאניוק. על פי נציגו של הקשר, הוא מעוניין לסיים את ההתקשרות עם המועדון בסוף חודש מאי, אז יסתיים חוזהו, ולא להמשיך בקבוצה גם אם הליגה תשוב לפעילות ותתקיים במהלך חודשי הקיץ. בעוד שנציגיו של קאניוק רוצים למצוא לו קבוצה באירופה, הבעלים יואב כץ דרש שהקשר יישאר עד שעונת 2019/20 תגיע לסיומה.

במקביל, טרם הושג סיכום גם מול השחקנים הזרים, אולם במועדון מאמינים כי זה יקרה בימים הקרובים והפעם המגעים יהיו קצרים יותר מאשר מול השחקנים הישראלים. באותה נשימה, בהפועל חיפה כבר חושבים על העונה הבאה וכץ הבהיר כי ידרוש מהשחקנים לבצע קיצוץ נוסף, בדומה לקבוצות אחרות בליגת העל.

כץ אמר לספורט1: "כולם מבינים שהכלכלה נפגעה בצורה דרמטית. קבוצות כמו מכבי ת"א, הפועל ב"ש, הפועל ת"א ומכבי נתניה מדברות על קיצוץ משמעותי – זה לא פוסח על אף אחד. בעיה נוספת היא שכמעט בוודאות העונה הבאה תיפתח ללא קהל, זו תהיה פגיעה כלכלית משמעותית עבור כולם. אני מצפה ומקווה שכולם יבינו את את הסיטואציה ואז המו"מ יהיה הרבה יותר פשוט וקצר".


מתרגל לשגרה החדשה. עדן בן בסט (הפועל חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי