אם הקהל לא יחזור למגרשים, שחר יקצץ כ-35 מיליון שקל

יעקב שחר
יעקב שחר | מאור אלקסלסי

לספורט1 נודע כי בעלי מכבי חיפה יקפיא את המגעים עם שחקנים עד ההחלטה בעניין, משום שרק המנויים מכניסים מעל 20 מיליון שקל למועדון. למרות הדיווחים, מנדז'ק לא על הפרק כרגע

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אם הקהל לא יחזור למגרשים בעונה הבאה, בעלי מכבי חיפה יעקב שחר מתכנן לקצץ כ-35 מיליון שקל בתקציב. הסיבה לכך נובעת מהכנסות הקהל – מכבי חיפה מכניסה מעל 20 מיליון שקל ממנויים, ויש לה הכנסות של מיליונים מרכישת כרטיסים. למועדון ברור כי גם מכירת מוצרי העידוד תיפגע אם הקהל לא יחזור ומדובר בפגיעה אנושה בהכנסות. במקרה כזה, לא מן הנמנע שמכבי חיפה תלך למדיניות של שחרורים בקיץ והיא תכלול גם מכירה או השאלה של שחקנים בעלי חוזה גבוה. בשלב זה, שחר החליט להקפיא את כל המגעים לרכישת שחקנים עד אשר יתברר האם העונה הבאה תיפתח עם קהל.

במקביל, בצ'כיה מדווחים שוב שג'ורג' מנדז'ק מועמד לחזק את הקבוצה, אך הוא לא נמצא על הפרק כרגע משום שמכבי חיפה לא מעוניינת לשלם את שכרו, שנע סביב 400 אלף יורו וזאת בנוסף לעובדה ששחר החליט לא לנהל מגעים תחת סימן השאלה שמרחף מעל הכדורגל הישראלי. בתוך כך, עוזר המאמן פול גרובס ומאמן הכושר נייל קלארק ינחתו בישראל בתחילת השבוע וייכנסו לבידוד. במועדון מודעים לחשיבותו של מאמן כושר באימון, אבל ימלאו את ההנחיות.

כפי שפורסם בספורט1, אתמול נמצאה טיסה מיוחדת עבור דולב חזיזה שנחת בגרמניה שם הוא יעבור ניתוח בקע בתחילת השבוע הבא. ביום רביעי הקשר ישוב לישראל, ייכנס לבידוד בן שבועיים ולאחר מכן הוא מיועד לשוב לאימוני הקבוצה. חזיזה היה אמור להמריא עם אחיו, אולם בגלל הקורונה והמצב הרגיש בגרמניה אישרו כניסה רק עבור בן אדם אחד והשחקן נאלץ לעבור את התהליך לבדו. במקביל, בחיפה מקווים שגם הקשר יובל אשכנזי, שכזכור נותח בכתפו, יחזור לאימונים מלאים תוך שבועיים ויהיה כשיר לשחק כבר בחודש יוני.


לא על הפרק בשלב זה. ג'ורג' מנדז'ק (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי