הקבוצות בקמפיין משותף: "תחזירו לנו את הכדורגל"

תחזירו לנו את הכדורגל
תחזירו לנו את הכדורגל | ספורט1

באמצעות הרשתות החברתיות, 14 המועדונים הציגו חזית אחידה והעבירו מסר למקבלי ההחלטות במטרה להשיב את הענף לפעילות בהקדם. הכדור בידיים של פרופסור איתמר גרוטו

(גודל טקסט)

המאבק נמשך במלוא המרץ. כמעט חודשיים חלפו מהמשחק הרשמי האחרון שנערך בישראל והבוקר (ראשון) קבוצות ליגת העל ומנהלת הליגות שידרו חזית אחידה והצטרפו לקמפיין שקוראת להחזרת הענף.

באמצעות הרשתות החברתיות ובתזמון אחיד (בשעה 10:00), המועדונים שיתפו פעולה. "תחזירו לנו את הכדורגל", נכתב על ידי כל קבוצה לצד סרטון לבחירתה של שער גדול שהובקע על ידה במהלך העונה הנוכחית.

מהקבוצות ומהמנהלת נמסר: "מנהלת הליגות לכדורגל וקבוצות ליגת הבורסה לניירות ערך משיקות היום את קמפיין #תחזירו_לנו_את_הכדורגל. לאורך הימים הקרובים יפורסמו באמצעי המדיות השונים של המנהלת והקבוצות תכנים הקוראים להחזרת הכדורגל, כל זאת על מנת להדגיש את חשיבות החזרת הענף לשחקנים, הסגל המקצועי, המאמנים והאוהדים".

מוקדם יותר הבוקר פרסמנו כי המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, עדיין לא מסר את חוות דעתו בנוגע להמשך קיום העונה – העניין המרכזי שיעמוד בפתחה של הישיבה שאמורה להיערך ביום שלישי הקרוב. כזכור, בסוף השבוע החליטו במנהלת לקיים את הישיבה בזום כדי לדון בחוות הדעת של גרוטו, אולם עד כה לא התקבלה החלטה כזאת.

במשרד הבריאות טוענים שגרוטו מתלבט, בעיקר משום שהוא "לוקח אחריות על אלפי אנשים". "אם ההחלטה של גרוטו תתעכב ולא תגיע עד השבוע הבא, אני מניח שלא נצטרך לחכות", אמר הלילה אחד מנציגי המנהלת. "במצב כזה, פשוט נמליץ להודיע על סיום העונה". מאז אתמול, מופעל לחץ על ראשי מערכת הבריאות להוציא הודעה בעניין. במנהלת וגם בהתאחדות אמרו כי "במידה שיהיה אפילו סיכוי קטן שהליגה תחזור תחת תנאים מסוימים, נעשה הכל כדי שזה יקרה. נעמוד בכל התנאים שיציבו, העיקר שהכדורגל יחזור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי