אבו יונס לספורט1: "אני מקים מרכז רפואי, אולי מישהו רוצה לקבל עבודה בכוח"

אבו יונס
אבו יונס | עדי אבישי

יו"ר בני סכנין הגיב על הירי לעבר ביתו: "זה לא קשור לכדורגל. היו איומים, מסרתי את העבודה למי שצריך. נהיה חזקים ולא נתכופף בפני הדברים האלה. נמשיך הלאה"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אירוע אלימות חמור התרחש בין שבת לראשון, כשאלמונים הגיעו לביתו של בעלי בני סכנין מוחמד אבו יונס וירו לעבר המבנה ולעבר מכוניתו, שנפגעה. המשטרה הגיעה למקום ופתחה מיידית בחקירה, כאשר ההערכה היא שהדבר אינו קשור לכדורגל אלא לענייניו הפרטיים של אבו יונס, וכך גם טענו בסכנין. במשטרה מתכוונים להגביר את קצב החקירה ולא מן הנמנע כי הבעלים יזומן לתשאול. את תגובתו לא ניתן היה להשיג בינתיים.

אבו יונס עצמו אמר הבוקר לספורט1: "הכל בסדר. זה לא שייך לכדורגל בכלל, אתה יודע שאני מקים מרכז רפואי פה בסכנין, יש מכרזים ומישהו שהחליט שהוא רוצה לקבל את העבודה בכוח. היו כאן איומים. מסרתי את העבודה למי שמסרתי וזו התוצאה. נהיה חזקים ולא נתכופף בפני הדברים האלה. נמשיך הלאה".

בהודעת המשטרה נמסר: "היום לפנות בוקר התקבלה הודעה במוקד 100 על שמיעת קולות ירי בסמוך לבית מגורים בעיר סחנין. מהירי לא היו נפגעים, אך נגרם נזק קל לרכב שחנה בסמוך לבית המגורים. השוטרים הוזנקו למקום פרסו מחסומים, אספו ראיות בזירה ופתחו בחקירה. הרקע לאירוע עדיין אינו ידוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי