סמוטריץ': "לא התכוונתי להעליב". ישיבת מנהלת הליגה נדחתה

ארז כלפון, ניקולס לב, משה מישאלוף, ניר אלון
ארז כלפון, ניקולס לב, משה מישאלוף, ניר אלון | מנהלת הליגה

במנהלת אישרו: "החלטנו לדחות את הישיבה וככל הנראה נקיים אותה בחמישי". בינתיים בממשלה אין הסכמות, שר התחבורה עקץ ולאחר מכן חזר בו: "צריך לשפר את חוש ההומור של העיתונאים"

(גודל טקסט)

במקביל ישיבת הממשלה שמתנהלת בשעות אלה, הייתה אמורה להתקבל החלטה לגבי חזרתו של הכדורגל הישראלי. אך לספורט1 נודע כי הישיבה נדחתה מכיוון שעדיין לא התקבלה שום תשובה ממשרד הספורט ומהמשנה למשרד הבריאות פרופסור איתמר גרוטו. במנהלת אישרו: "החלטנו לדחות את הישיבה מיום שלישי וכרגע ככל הנראה נקיים אותה בחמישי".

בתוך כך, ישיבת הממשלה בנושא השלב השני של 'אסטרטגיית היציאה' שנערכה היום (שני), עדיין לא הובילה להסכמות בין השרים לגבי השבת הכדורגל לפעילות. מי שנטלה את ההובלה הייתה שרת הספורט מירי רגב שהדגישה את החשיבות של החזרה המהירה למגרשים ומי שהתנגד לכך היה שר התיירות יריב לוין מ'הליכוד', שטען כי לא ניתן את קבוצות הבוגרים לפעילות בעוד שקבוצות ילדים נמנעות ממגע.

רגב עצמה זעמה וטענה כי: "בכל העולם הקבוצות מתאמנות". בשלב זה שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מ'ימינה' עקץ אותה ואמר: "בכל העולם זה באמת כדורגל". כאמור לעיל, עדיין אין הסכמות בין ראשי משרדי הספורט, הבריאות והאוצר בנוגע למתווה מוסכם שלפיו יסכימו הקבוצות לשחק. יחד עם זאת, ישיבת הממשלה עדיין מתקיימת בזאת על מנת להשיג פתרון למשבר.

סמוטריץ' הסביר את דבריו מאוחר יותר בשיחה עם ספורט1 ואמר: "בדיחה ברוח טובה. חלילה לא התכוונתי להעליב. כל שנשאר זה לשפר את התחבורה הציבורית, הכדורגל הישראלי וחוש ההומור של העיתונאים. עובדים על זה".

מתעקשת להחזיר את הכדורגל למגרשים. מירי רגב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי