גם אם הפועל ת"א תזכה בגביע, השתתפותה באירופה מוטלת בספק

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | אריאל שלום

ועדת רישוי המועדונים התכנסה והחליטה להעניק רישיון לכל קבוצות ליגת העל להשתתף בתחרויות של אופ"א פרט לנס ציונה ולקבוצתו של ניר קלינגר: "הוועדה משהה את ההחלטה ותתכנס לישיבה נוספת בנוכחות נציגי הקבוצה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

היום (שלישי) התכנסה ועדת רישוי מועדונים בכדי לדון בבקשות הקבוצות לקבלת רישיון להשתתפות בתחרויות המאורגנות על ידי אופ"א בעונת המשחקים 2020/21.

הוועדה, שהינה חיצונית להתאחדות, דנה בבקשות הקבוצות אשר הוגשו להתאחדות לכדורגל במסגרת הליך הרישוי החל מחודש נובמבר האחרון ובודקת את עמידתן בנדרש בקטגוריות כ"א ומנהלה, משפטית, ספורט, תשתיות ופיננסית.

הוועדה החליטה להעניק רישיון לעונת המשחקים 2020/21 לכל קבוצות ליגת העל (לקבוצת הפועל רמת השרון בנשים) פרט לסקציה נס ציונה והפועל תל אביב. עבור העולה החדשה לא מדובר בבשורות גדולות מכיוון שאיבדה מזמן את הסיכוי להפעיל לאירופה אבל עבור האחרונה מדובר בסיפור שונה לחלוטין.

הפועל תל אביב העפילה לחצי גמר גביע המדינה וגם מבחינה תיאורטית תוכל לקבל את הכרטיס הנכסף דרך הליגה, בעקבות העלייתה לפלייאוף העליון. מההתאחדות נמסר: "הוועדה משהה את ההחלטה ותתכנס לישיבה נוספת בנוכחות נציגי הקבוצה".


לא יקבלו את הכרטיס לאירופה? הפועל תל אביב (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי