איציק ניסנוב לספורט1: "ניפגש בראשון, יש לנו את האישורים"

איציק ניסנוב
איציק ניסנוב | אודי ציטיאט

בעלי הפועל תל אביב מאמין שהקבוצה תקבל את הכרטיס לאירופה במידה שתזכה בגביע המדינה: "להערכתנו אנחנו נקבל את הרישיון מהוועדה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הגיבה להחלטת ועדת רישוי המועדונים, שהחליטה שלא לאשר בשלב זה את השתתפותה באירופה, זאת לאור העובדה שלא עמדה בחלק מהקטגוריות. במועדון הביעו אופטימיות לגבי האפשרות שיקבלו בכל זאת את האישור וטענו כי ביום ראשון הקרוב תתקיים פגישה עם נציגי הוועדה על מנת להוכיח שיש להם את כל האישורים המתאימים לשחק באירופה. יש לציין כי הקבוצה תוכל להעפיל לאירופה אם העונה תחודש והקבוצה תזכה בגביע.

בעלי הקבוצה איציק ניסנוב אמר ספורט1: "זה לא נכון שהתקבלה החלטה לא להעניק לנו מקום באירופה. שוחחנו עם הוועדה וביום ראשון היא תתכנס ורק אז תתקבל החלטה. להערכתינו נקבל את הרישיון, יש לנו את כל האישורים הדרושים לכך".

בינתיים במועדון ממשיכים להתאמן, בתקווה שהליגה תחזור. שלושת השחקנים המוסלמים (איאד אבו עביד, עלי כנאנה ועבדי פרחאת) של המועדון מתאמנים למרות הרמאדן. במועדון אמרו: "כולנו מחכים להחלטה של משרד הבריאות בנוגע להמשך העונה ומקווים שנחזור למגרשים בהקדם. התגעגעו למגרש הכדורגל". כזכור, בין שחקני הפועל תל אביב להנהלה יש הסכמה לפיה, אם הליגה תחזור בחודש יוני השחקנים יפתחו במו"מ לגבי קבלת שכר חלקי. כרגע הם מקבלים 50% משכר הברוטו שלהם.


בהפועל תל אביב אופטימיים לגבי ההשתתפות באירופה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי