שחקני בית"ר: "המשחק הראשון עשוי לקבוע את גורל העונה כולה"

שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

המפגש מול הפועל באר שבע בטדי ב-30 במאי, עשוי להוביל את הקבוצה לאירופה. בקרוב: הקבוצה אמורה להכריז רשמית שרוני לוי ממשיך בעונה הבאה. גלאופילו האסלביינק מועמד להצטרף

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עם פער של חמש נקודות בלבד ביניהן, חידוש הליגה קבע שבית"ר ירושלים תפגוש את הפועל באר שבע בטדי ב-30 במאי למשחק שיכול להביא אותה לאירופה. "המשחק הראשון בפלייאוף העליון עשוי לקבוע את גורל העונה כולה", אמרו אתמול במועדון. "ניצחון – ואנחנו עם הכרטיס ביד עם פער של שמונה נקודות. אך אם נפסיד – המאבק מתחיל מחדש".

עד כה, טדי לא היה המבצר של הקבוצה, שהציגה ברוב שלבי העונה עליונות דווקא במשחקי החוץ. "אולי הקהל הלחיץ, אבל הוא בטוח יהיה חסר לנו", אמר אחד השחקנים הלילה לקראת המשחק. בקרב שחקני בית"ר עימם שוחחנו נרשמה אחידות: הם בעד החזרה לליגה, גם במחיר של בידוד ביתי. "שמענו שיש שחקנים שאומרים שהם לא מסוגלים להישאר בבית. אני לא מכיר אף שחקן שהיה מעדיף שהליגה לא תחזור, שיפגעו לו בפרנסה, תמורת יציאה מהבית לחודש ימים בלבד". הבלם טל בן חיים היה נרגש מחזרת הליגה וכתב: "חוזרים בכל הכוח".

למרות החזרת הליגה, משה חוגג לא מתכוון לשנות את המדיניות שלו לגבי מכירת שחקנים. סוכני שחקני כבר נדרשו לחפש שחקנים במערב אפריקה מתוך הנחה שימכור את השחקנים הזרים שלו בקיץ. במקביל, בקבוצה עוקבים אחר השחרורים הצפויים מהפועל באר שבע. הקבוצה אמורה להכריז בקרוב על מינויו של רוני לוי לתפקיד מאמן הקבוצה גם בעונה הבאה.

בבית"ר ממשיכים במדיניות של צירוף זרים צעירים מאפריקה במקום אלה הקיימים בקבוצה שמיועדים למכירה. אחד המועמדים הוא גלאופילו האסלביינק (20) ששיחק בנוער של קריית שמונה בעונה שעברה. בעונה הנוכחית הוא שיחק באפולון לימסול הקפריסאית.

רוני לוי. בקרוב ההכרזה הרשמית על המשכיותו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי