במכבי חיפה כבר חושבים קדימה: "לא חשוב מי ישחק, נמשיך במאבק האליפות"

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

הירוקים בירכו על חזרת הליגה והחלו בהכנות למשחק הראשון בפלייאוף נגד הפועל ת"א ממנו ייעדרו ארבעה שחקנים בכירים. "רוצים לנצח בכל משחק". שועה זכה למחמאות על הרצינות שהפגין מאז החסרה לאימונים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הייתה הקבוצה הראשונה שהגיבה להסכם המתווה בין מנהלת הליגה ומשרד הבריאות ובירכה את החזרה לליגת העל ואף ציינה: "אנחנו שמחים ומברכים על ההחלטה החשובה". הירוקים, שנמצאים לראשונה מזה עשור במאבק האליפות, קיוו כי ההכרעה תהיה על כר הדשא כאשר רק שש נקודות מפרידות בינם למכבי תל אביב במקום הראשון ושמחים על האפשרות שניתנה להם להילחם בקבוצה של ולדימיר איביץ'.

מעבר לכך, הירוקים גם מבינים כי במשחק הראשון של הפלייאוף מחכה להם בעיה מקצועית קשה כאשר יצטרכו להסתדר ללא המגן סאן מנחם והקפטן נטע לביא המורחקים וללא הפצועים יובל אשכנזי ודולב חזיזה. האחרון חזר אתמול (רביעי) בטיסה מיוחדת מגרמניה שם עבר ניתוח בקע ונכנס לבידוד ביתי של שבועיים כאשר התקווה כי ישוב לכושר מלא  במהלך חודש יוני. מעבר לכך, עוד לפני התפרצות הקורונה, הורחק המאמן מרקו בלבול על ידי בית הדין העליון של ההתאחדות וגם צפוי להיות ביציע במשחק מול האדומים.

מאידך, הבלם טרנט סיינסבורי והחלוץ ירדן שועה שסחבו פציעות בתקופה האחרונה יהיו כשירים, כאשר שועה אף זוכה למחמאות לאחרונה על רצינות מאז חזרתה של הקבוצה לאימונים. "זה לא משנה מי יפתח ב-11, בכל משחק המטרה הברורה היא לנצח ולהמשיך את מאבק האליפות" אמר שחקן בקבוצה. צמד המאמנים האנגלי נמצאים בבידוד במלונית בשל חזרתם לישראל אך ישנה הערכה במשרד הבריאות כי חלק מהמלוניות יסגרו והשניים יעברו לבידוד ביתי בחיפה.

ירדן שועה. זכה למחמאות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי