בהפועל תל אביב אישרו: עומר בראון חתם לעונה עם אופציה

עומר בראון
עומר בראון | Patrick Smith / Staff

על רקע הדיווחים במולדתו לפיהם הצטרף לקבוצה של קלינגר, בחודרוב אישרו: הפנמי יגיע בהעברה חופשית ויחתום לשנה עם אופציה לשנתיים נוספות. כשהטיסות לישראל יחזרו לסדרן, יגיע לארץ כדי לעבור בדיקות רפואיות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בימים האחרונים הדיווחים בנוגע לעומר בראון הלכו והתגברו. בפנמה פורסם כי החלוץ בן ה-26 יצטרף לאדומים והבוקר (חמישי) נטען כי הוא כבר חתם בשורות הקבוצה של ניר קלינגר והוא למעשה יצטרף באופן פורמלי לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות.

במועדון האדום אישרו את הפרסומים וכעת נראה שממתינים רק לאפשרות להטיסו לישראל לבדיקות רפואיות, כאשר הטיסות ישובו לסדרן. העסקה נסגרה על ידי סוכן זר ובעזרתו של הסוכן אסף ואקנין שאף הציע את השחקן לראשונה לאנשי המועדון וקבוצות נוספות כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר. בראון ירוויח 110 אלף דולר לעונה. בחודש דצמבר האחרון, פרסמנו כאן באתר כי בראון מועמד להצטרף לקריית שמונה, כשבמקביל גם הפועל תל אביב ומכבי נתניה שמו בזמנו עין ועקבו אחרי השחקן.

לחלוץ חוזה עד תום העונה הנוכחית בשורות אינדפנדיינטה הפנמית, כך שהפועל תל אביב צירפה אותו ללא תמורה, אולם לפנמים הייתה אופציה לגביו. הצדדים סיכמו כי בכדי שהחלוץ יעבור לאדומים הקיץ האופציה עליו לא תמומש, וסוכם בין המועדונים כי במקרה של מכירה עתידית, הפועל תקבל 60% מהסכום בעוד המועדון הפנמי ירוויח 40%.

ניר קלינגר. חיזוק לחוד ההתקפה (דני מרון)

מבחינה טכנית, תקנון הרישום של ההתאחדות לכדורגל מאפשר רישום שחקנים חדשים רק החל מסוף חודש יוני, אולם מכיוון שעונת 2019/20 עוד אמורה להתקיים בימים אלה, לא מן הנמנע כי יידחה מועד הרישום לעונת 2020/21 ובראון, גם אם יהיה בקבוצה ויתאמן איתה, לא יוכל ליטול חלק במחזורי סיום העונה הנוכחית. בעולם ללא קורונה, כמובן, החלוץ היה מצטרף רק לאחר תום עונת 2019/20 ועומד לרשות האדומים החל מהעונה הבאה.

בראון בן ה-26 הוא שמאלי ברגלו, יכול לשחק בכל עמדות ההתקפה ושייך כאמור לאינדפנדיינטה הפנמית, ממנה הושאל למונטריאול אימפקט מה-MLS ולאחרונה לסן קרלוס מקוסטה ריקה. את עונת השיא שלו רשם ב-2018/19, אז הבקיע במדי אינדפנדיינטה 11 שערי ליגה ב-20 הופעות. לחלוץ שלוש הופעות במדי נבחרת פנמה, כולל בטורניר גביע הזהב שנערך ב-2019. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי