רזבוזוב עשה סדר: המאבק הבא ושחקנים שחוששים לחזור

יואל רזבוזוב, עופר שלח
יואל רזבוזוב, עופר שלח | דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

לאחר שליגת העל קיבלה אור ירוק לשוב לפעילות, חבר הכנסת בירך: "זהו בוקר של תקווה", אך הדגיש: "לא יכול להיות שבמדינות אירופה מציעים מאות מיליוני יורו להצלת הספורט, וכאן האוצר מסרב להציע מתווה"

(גודל טקסט)

לאחר שהכדורגל הישראלי קיבל אור ירוק לשוב לפעילות, חבר הכנסת יואל רזבוזוב, יושב ראש שדולת הספורט, פרסם הבוקר (חמישי) הודעה בה התייחס לבשורה המשמחת, לשחקנים שחוששים או לא מעוניינים להישאר בבידוד וחשף את המשימה הבאה שלו: התכנית לשיקום והצלת הספורט הישראלי.

ח"כ רזבוזוב: "בוקר טוב לכל חובבי הספורט בכלל והכדורגל הישראלי בפרט. זהו בוקר של תקווה, לכל העוסקים בענף, לאוהדים שצמאים כ"כ למשחק ולתעשייה בשווי מאות מליונים שמפרנסת עשרות אלפי משפחות. אני גאה ושמח, שהדיון שיזמתי בשעתו בוועדת הקורונה, היה השמן בגלגלים שהניע את התהליך שהחזיר את הענף שכולנו כל כך אוהבים.

"אני מבקש לחזור ולהדגיש בפני כל השחקנים והמאמנים שחוששים לחזור או לא מעוניינים להישאר בבידוד, כי פתוחה בפניהם הדרך לקבל חל"ת מהקבוצה, בזכות ההתערבות שלי, כמצורף במכתב זה שקיבלתי ממשרד האוצר ואם מדברים על משרד האוצר, המשימה הבאה שלי, שאדאג לפעול במלוא הכוח לקידומה, היא התכנית לשיקום והצלת הספורט הישראלי.

לא יכול להיות שבמדינות אירופה מציעים מאות מיליוני יורו להצלת הספורט, וכאן האוצר מסרב להציע מתווה שיחזיר את העסקים הללו לעמוד על הרגליים. כפי שנלחמתי שיוחזר הספורט בישראל, כעת המאבק עובר להחייאתו ושיקומו. ברכות למנהלת הליגות לכדורגל, הקבוצות והשחקנים על החזרת הענף", סיכם ח"כ רזבוזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי