שחקני ב"ש שלחו סוכנים לפגישות עם הנאמן והמנכ"ל. בשני: משחק מול אשדוד

מיגל ויטור
מיגל ויטור | אריאל שלום

השחקנים הבהירו: התנאים השתנו. חלקם לא מוכן לקצץ, אחרים מוכנים להפחית בין 20 ל-30%: "הכדור בידיים שלנו". במועדון משוכנעים: בסוף רובם יסכימו. בשבוע הבא: משחק הכנה ראשון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע שלחו השבוע את הסוכנים שלהם לפגישות עם הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, והמנכ"ל אסי רחמים. הסיבה: חלקם מעדיף לא לנהל משא ומתן עם ההנהלה לגבי הקיצוץ והעביר את הסמכות לעורכי דין או נציג מטעמם. אחד השחקנים אמר אתמול: "לא אסכים בכל מקרה לקיצוץ, אז עדיף שהסוכן שלי ינהל את זה". שחקנים אחרים טענו אתמול (רביעי) כי הם בעד קיצוץ, אבל לא בגובה של 50 אחוז אלא בגובה של 20-30 אחוז בלבד.

מיגל ויטור וארנסטס שטקוס טרם הסכימו להצעה שקיבלו לקיצוץ בגובה 50 אחוז. בהפועל באר שבע מנסים להגיע איתם להסדר, שתקף בעיקר לגבי הבלם שמחזיק בשכר הכי גבוה בקבוצה – כ-2.8 מיליון שקל ברוטו. במועדון עדיין משוכנעים כי "בסופו של דבר רוב השחקנים יסכימו לקיצוץ בשכר". יוסי אבוקסיס, אליניב ברדה ומאור מליקסון אמורים לחתום על הקיצוץ עוד לפני סיום העונה.

שחקנים הגיבו על ההחלטה להחזיר את הליגה ואמרו: "כמו שהבהרנו בעבר, יכול להיות שהקורונה תחלוף ואז לא נצטרך לדבר על קיצוץ בגובה 50 אחוז. אם הליגה תחזור עם קהל, יכול להיות שדברים ייראו אחרת. נכון לעכשיו, הכדור בידיים שלנו, לא שלהם. נכון שהליגה חזרה בלי קהל, אבל אנחנו מדברים על קיצוץ בעונה הבאה, ועד אז מעריכים שתותר התקהלות".

בתוך כך, ביום שני הקרוב תקיים הקבוצה משחק אימון נגד מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א בשעות הבוקר (11:00), במה שיהיה ניסוי כלים ראשון לקראת שובו של הפלייאוף העליון בסוף חודש מאי (30.05).

שחקני הפועל באר שבע (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי