שחקנים בבית"ר יפנו להנהלה? חלקם לא מקבלים שכר ביוני

משה חוגג, אלירן עטר
משה חוגג, אלירן עטר | דני מרון

העונה תתחדש ב-30.5, אולם ישנם שחקנים שלא זכאים למשכורת בתקופת הפגרה על פי החוזים הקיימים. בקבוצה ביקרו את המדיניות הנוכחית: לא נוכל לדבר על אליפות. מנגד, בעלי הקבוצות הגדולות תומכים בחוגג

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקנים בבית"ר ירושלים טוענים כי המדיניות החדשה של המועדון לקראת הקיץ הקרוב לא תוכל לקדם את הקבוצה מבחינה מקצועית. כפי שכבר פרסמנו, הבעלים משה חוגג מתמקד בחיפוש שחקנים זרים צעירים כדי שיחזקו את הקבוצה, יאפשרו כמובן להוריד במקצת את השקעתו הכספית ובמקביל מפעיל לחצים כדי לנסות ולמכור את הזרים המובילים שלו.

כך, למשל, בימים האחרונים מנסים בבית"ר ירושלים ללחוץ על מכירת ליוואי גרסיה, אחד הזרים הטובים בקבוצה ושחקן בעל פוטנציאל גדול, בעוד שחוגג מנהל משא ומתן עם שני זרים צעירים, בתקווה למכור אותם בעתיד. גרסיה מיועד לעזוב לספרד, בעוד שזרים אחרים כמו אנטואן קונטה קיבלו אור ירוק לחפש קבוצה ויש לחץ גדול למכור אותם.

לשחקנים בקבוצה אין ספק כי ההתנהלות הנוכחית אולי תוביל בעתיד לרווחים נאים, אבל בטווח הקצר קשה לראות את בית"ר ירושלים מגיעה להישגים. "שחקנים כמו מוחמד, גרסיה וקונטה הם העוגנים שלנו. אם יביאו זרים צעירים במקומם, נקטוף את הפירות בעוד שלוש שנים, אבל בינתיים יהיה קשה מאוד להתחרות על מקום באירופה, בטח לא על האליפות כפי שרבים חשבו בעונה שעברה. אין ספק שהתהליך ייעצר", אמר שחקן בכיר בקבוצה.


חוגג. זוכה לגיבוי מרוב בעלי המועדונים בליגת העל (מאור אלקסלסי)

אתמול היה חוגג הדמות המרכזית בישיבת המנהלת ודווקא זכה לגיבוי מוחלט של חלק גדול מבעלי הקבוצות הגדולות. הסיבה: חוגג טען כי ההתאחדות לא מסייעת מספיק לקבוצות ותקף את ההתנהלות גם בנוגע לאופן חלוקת המשאבים ביחס להשקעה של הבעלים. על פי ההערכות, המדיניות החדשה של חוגג נובעת מהרצון להקטין את התקציב באופן משמעותי בעונה הבאה.

בנושא אחר, מבדיקה שערכנו עולה כי לקראת חזרת עונת הכדורגל, לשחקני בית"ר ירושלים עלולה להיווצר בעיה לא קטנה שיהיה צורך לפתור. אחרי שכבר חתמו על קיצוץ בגובה 25 אחוזים לעונה הזו ולעונה הבאה, מתברר שחלק לא מבוטל משחקני בית"ר חתומים על חוזה לפיו יקבלו 10 משכורות במהלך השנה – משמע מחודש אוגוסט ועד סוף מאי. כידוע, הליגה תתחיל ב-30.5 ותסתיים במהלך יולי, תקופה של למעלה מחודש במהלכה שחקני הקבוצה ייאלצו, בשלב זה, לשחק ללא שכר.

שחקנים בבית"ר ירושלים עמם שוחחנו, טענו שהם מתכוונים לפנות להנהלת הקבוצה בעניין וזאת בעקבות המצב החריג אליו נקלעה הליגה – במקום לסיים את העונה בחודש מאי ולצאת לחופשה ביוני, המשחקים יתחדשו והפלייאוף כולו ייערך בחודש בו הם לא זכאים לשכר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי