ליוואי גרסיה: "נרגיש את הדחיפה של אוהדי בית"ר גם מהבתים"

ליוואי גארסיה
ליוואי גארסיה | עדי אבישי

שחקן הכנף של הקבוצה מהבירה התראיין ל-'INEWS24' וסיפר על התחושות: "מודים על כך שהכדורגל חזר". על כך שהשחקנים ישהו בבידוד: "אם אנחנו רוצים לשחק, צריך לציית לחוקים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בצל הידיעה שפורסמה בספורט1 על כך שבית"ר ירושלים מנסה למכור את ליוואי גרסיה לקבוצה מספרד, הבוקר (שישי) התראיין שחקן הכנף הצעיר ל' ל-'INEWS24' וסיפר על התחושות לקראת חזרת הליגה וההנחיות החדשות לפיהן השחקנים יצטרכו להישאר בבית עד שעונת 2019/20 תגיע לסיומה.

איך התחושה שלא הולכים להיות אוהדים במשחק שלכם?
"זאת תחושה שאי אפשר להסביר, של משחק אימון. אבל ברגע הזה אנחנו מודים קודם כל על כך שהכדורגל חזר ויודעים שהאוהדים יראו אותנו בטלוויזיה. אנחנו נרגיש את האוהדים ואת הדחיפה שלהם, ונחכה עד שהם יחזרו ליציע".

תצטרכו להישאר בבית, חוץ מלנסוע לאימונים ולמשחקים. איך הולכים לאכוף את החוקים?
"עדיין לא שוחחנו על זה, ועל איך זה עומד להיות, אבל זה משהו שאני מחויב אליו ואנחנו הולכים לציית לחוקים. כולנו מבינים שאם אנחנו רוצים לשחק, צריך לעמוד בחוקים. זאת לא מגיפה קלה ואני רוצה להיות מחויב לאלה שמנהלים את הסיטואציה הזאת, אני מקווה שכולם יילכו בעקבותיהם".

איזה מסר יש לך לאוהדי כדורגל צעירים?
"תישארו חזקים ובריאים, ותנסו לראות את הצד החיובי של כל העניין הזה, עד כמה שניתן. אפשר לנסות מוזיקה, אפשר ללמוד דברים, והכי חשוב זה להישאר בריאים".


ליוואי גרסיה (בית"ר ירושלים)

איך מרגישה החזרה לחברים שלך לקבוצה?
"החברים לקבוצה נהיו משפחה עבורי. אם אני אומר משפחה, זה בגלל שיש לנו חיבור מיוחד".

איך נשארת בקשר עם המשפחה בטרינידד?
"זה היה קשה מאוד, לא ראיתי את המשפחה הרבה זמן, אבל אנחנו בקשר בפייס-טיים, אנחנו מדברים המון ואנחנו מנסים לשמור על קשר".

איך הצלחתם להישאר בכושר, מה עשיתם בבתים?

"זה היה תהליך מאוד קשה, תיקשרנו הרבה באמצעות אפליקציית "זום", והפיזיותרפיסטים שלנו העבירו תרגילים. עשינו הרבה מאוד דברים שקשורים בכושר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי