יגיעו לסיכום? במכבי פ"ת הגישו הצעה חדשה לשחקנים

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | דני מרון

לאחר שמחצית משחקני הקבוצה החרימו את האימונים, המועדון הציע כי יקבלו את משכורת מאי במחציתה כחל"ת ובחודש יוני שכרם יקוצץ. חלק לא קטן תומך בהצעה, הכרעה צפויה ביממה הקרובה

(גודל טקסט)

לאחר הפרסום כאן באתר ביום חמישי האחרון על החרמת האימונים מצד חלק גדול משחקני מכבי פ"ת, ייתכן כי בימים הקרובים הצדדים יגיעו לפתרון. כזכור, היו"ר אבי לוזון ערך שיחה עם השחקנים ובה עדכן אותם כי יקבלו משכורת אחת בעבור החודשים מאי ויוני שתחולק לשתי פעימות, דבר אשר לא מצא חן בעיניי השחקנים והוביל להשבתת האימונים בימים חמישי ושישי על ידי חלק גדול מהם. אלה שהתייצבו היו החיילים אשר שכרם לא נפגע והקשר גיא חדידה אשר פצוע ומקבל את כספו מביטוח לאומי.

ביממה האחרונה, ולמרות הכחשות גורפות מצד המועדון, לספורט1 נודע שלשחקנים הוצע מתווה אשר עשוי להוות פריצת דרך במגעים בין הצדדים: על פי ההצעה, השחקנים יקבלו את משכורת חודש מאי במחציתה כחל"ת וכמחציתה על ידי המועדון ואילו בחודש יוני יקבלו השחקנים משכורת מקוצצת.

נכון לרגע זה, השחקנים עדיין לא החזירו תשובה סופית ונמצאים בשיחות עם עוה"ד יהב ארגמן, אך חלק לא קטן מהם, תומך בהצעה, כשתשובה סופית תינתן ב-24 השעות הקרובות.

שחקני מכבי פתח תקווה. רבים תומכים בהצעה החדשה (דני מרון)

יש לציין, שגם המאמן גיא לוזון ניסה לשוחח עם השחקנים באימון יום שישי ולשכנעם לחזור לאימונים ואמר להם בין היתר: "אם לא נתאמן אנחנו לא נהיה מוכנים לליגה. אתם לא תהיו בכושר ולא תוכלו לשחק". השחקנים הבהירו מצידם כי הם כן מעוניינים לשוב לאימונים, אך רק בכפוף לפתרון הבעיה הכלכלית עם אבי לוזון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי