שחקני הפועל ת"א שבורים מהוויתור על אירופה: "אין לנו על מה לשחק"

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | דני מרון

חניכיו של קלינגר קיבלו בהפתעה את ההחלטה, אך בהנהלה הסבירו: "רצינו להימנע מסנקציות, הסיכון היה גדול מדי ובין כה לא היינו מקבלים אישור". הפועל באר שבע תהנה מההפקר?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה היום (שבת) כי היא החליטה למשוך את בקשה לרישוי מועדונים לעונה הבאה ובכך גם לדחות את הפגישה עם הוועדה שהייתה מתוכננת למחר. ובמילים אחרות: האדומים ויתרו על האפשרות לשחק באירופה בעונה הבאה גם אם היו זוכים בגביע המדינה.

במהלך השבוע טען איציק ניסנוב, הבעלים של המועדון, כי יש בידי המועדונים את האישורים הנדרשים לכך, והערב טוענים במועדון כי החליטו לעשות זאת מטעמים אחרים בלבד ו"על מנת שלא להעמיד את ההתאחדות לכדורגל בישראל בפני החלטה לא פשוטה" ו"הגשנו את הבקשה בתום לב מוחלט" תוך הסבר כי הדבר מושפע מפירוק הראל אחזקות".

"בכל מקרה לא הייתה אפשרות שנקבל את האישור, אז רצינו להימנע מסנקציות כלפי ההתאחדות והכדורגל הישראלי. עדיין לא הגענו לאירופה והסיכון היה גדול מדי", הסביר גורם בקבוצה הערב. שחקני הקבוצה, עושה רושם, קיבלו את ההחלטה בהפתעה גמורה. "עד שחשבנו שיש לנו על מה לשחק, אין לנו על מה לשחק", אמר אחד השחקנים הערב. "שמחנו כל כך שהכדורגל הישראלי חזר, כי יש אפשרות לגמור את העונה הזאת עם טעם מתוק".


שחקני הפועל תל אביב. בהלם מההחלטה (אריאל שלום) 

ניר קלינגר, שזכה בגביע עם הפועל חיפה ב-2017/18, ינסה לזכות בתואר שוב, אלא שהפעם לא יוכל להוביל את הקבוצה למקום באירופה. בהפועל באר שבע יוכלו ליהנות מההודעה הזאת, כיוון שהקבוצה נלחמת עם הפועל תל אביב בשני מפעלים: בליגה, שם הפועל ת"א מדורגת חמישית, ובגביע, שם היא העפילה לחצי הגמר. המצב החדש מאפשר לבאר שבע להעפיל לאירופה דרך המקום הרביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי