חדרה חזרה לאימונים ללא השחקנים הבכירים, אך הושגה התקדמות בשיחות

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

הקבוצה של מימר עלתה לכר הדשא לראשונה מאז הקורונה, מספר שעות לאחר מכן הושג סיכום עם השחקנים הזרים, חסן, רבאח ולבאבידי שיצטרפו לכעת לאימונים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה קיימה הבוקר (ראשון) אימון בכורה מאז פגרת הקורונה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, אך לאימון הגיעו בעיקר שחקני קבוצת הנוער ושחקנים צעירים נוספים של המועדון שאינם נפגעו בתקופה האחרונה ולא צפויים להיפגע כלכלית עד לסיום עונת השחקנים הקרובה.

אלא שלאחר מכן, בשעות אחר הצהריים, החלו ראשי חדרה בשיחות עם שחקנים לגבי מתווה התשלום בחודשי יוני ויולי ולספורט1 נודע שהגיעו לסיכום עם הבלמים ירין חסן ו-ויסאם רבאח ועם המגן דיא לבאבידי. התקדמות משמעותית הייתה הערב גם עם הזרים, השוער אוסטין אג'ידה והקשר ג'ורג' פוצ'יבה. גם מחר מתכוונים אנשי חדרה לזמן שחקנים במטרה לסכם מהר ככל שניתן עם רוב שחקני הסגל שיחזרו לאימונים מלאים, כאשר ביום שישי צפוי לקבוצה משחק אימון מול הפועל חיפה.

כזכור, השחקנים זעמו על דרישת המועדון לקצץ מחציתם משכרם כשהם יפוצו במענקים על ניצחונות ומיקום גבוה בפלייאוף התחתון, אך זה לא היה לרוחם. הפגישה שהתקיימה בין הצדדים ביום שישי נערכה אמנם ברוח טובה, אך נתגלו בה פערים כספיים גדולים מאוד. השחקנים התאכזבו שכן ציפו דווקא לקבל העלאה מסוימת בשכרם לאחר היציאה לחל"ת, ואילו המועדון טעם בפניהם כי חדרה נפגעה משמעותית מנגיף הקורונה ולכן לא רוצים להבטיח הבטחות שלא ניתן יהיה לקיים.

לוסיו וזיקרי (אריאל שלום)

בין השאר הבהיר היועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן, כי הקבוצה מחכה בעיקר לפגישה בין ראשי המנהלת, משרד התרבות והספורט וראש הממשלה לאחריהן צפוי להיקבע מענק לקבוצות הליגה המקצועניות כפיצוי על אובדן ההפסדים עד לסיום העונה.

גולן אמר לספורט1 הבוקר, עוד לפני האימון: "הסברנו לשחקנים שלאחר שנדע מה גובה סכום הפיצויים שנקבל – נוכל גם לשלם יותר לשחקנים ולכן רק עד אז ננסה להגיע למתווה טוב יותר. אף אחד לא רוצה לפגוע בשחקנים אבל גם הם צריכים להבין שאנחנו לא יכולים להבטיח משהו שלא נוכל לקיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי