הפועל ב"ש חזרה להתאמן, אסי רחמים לשחקנים: "גלו אחריות"

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי

מנכ"ל המועדון ערך אסיפה מיוחדת: "אני מצפה מכם לא להסתובב". בקבוצה הבהירו: שחקן שיפר את ההנחיות יסבול מסנקציות. יוספי, ספורי ודדיה לא התאמנו. השחקנים מצפים מהנאמן למשכורות חודש יוני

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
"אני מצפה מכם להיות יותר אחראיים בתקופה הזו, תיכנסו לבידוד ותשמרו על כל ההנחיות, אני מצפה מכם לא להסתובב, לקנות מראש את כל מה שאתם צריכים וללכת הביתה מייד בתום האימון". כך אמר מנכ"ל הפועל באר שבעאסי רחמים, לשחקני הקבוצה באסיפה מיוחדת שקיים הבוקר לאור החזרה לאימונים. במהלך האימון חולקו לשחקנים ההנחיות המלאות של משרד הבריאות והועבר להם מסר כי שחקן שיפר את ההנחיות – יופעלו כנגדו סנקציות.
 
 
באימון עצמו, שהיה הראשון שהתקיים עם מגע מאז התפשטות נגיף הקורונה, קיים המאמן יוסי אבוקסיס משחקונים קצרים בין שחקני הקבוצה. החלק הראשון התמקד בכושר גופני. שלושה שחקנים נעדרו מהאימון היום: תומר יוספי לא נטל חלק באימון בשל מתיחה ואילו רמזי ספורי ואור דדיה לא התאמנו בשל כאבים בשרירי הבטן.
 
 
בנושא אחר, שחקני הקבוצה מצפים מהנאמן עו"ד יצחק יונגר לשלם להם שכר עבור חודש יוני. מדובר בשחקנים שבחוזה שלהם לא מופיע סעיף המקנה להם שכר בחודש הזה. אחד השחקנים אמר היום: "אני מצפה שיעבירו לי את המשכורת המלאה וללא קיצוץ. נבהיר לנאמן שלא נשחק בחינם". על פי ההערכות, הפועל באר שבע תציע לשחקנים את השכר המקוצץ כלומר שכר זהה לזה שקיבלו בחודש מאי וזאת בהתאם להמלצות של פיפ"א בעניין. מחר (שני) תקיים הקבוצה משחק אימון נגד מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א בשעה 17:00.

שחקני הפועל באר שבע (הפועל באר שבע, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי