בעקבות המצב: ברקת עשויה להגדיל את השקעתה בבאר שבע

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

הבעלים שעזבה מספקת "רשת ביטחון" של חמישה מיליון ש"ח, אך לספורט1 נודע כי אם הנאמן לא יגיע לסיכום על קיצוץ משמעותי בשכר השחקנים, המועדון יהיה מחויב לתזרים נוסף

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע אמנם לא קיימה השבוע פגישות נוספות לגבי הקיצוץ בעונה הבאה, אך בימים הקרובים השיחות יתחדשו, זאת משום שבמועדון מטפלים כרגע בנושא אחר לגמרי: משכורות חודש יוני. אתמול (ראשון) פרסמנו כי באר שבע זימנה את השחקנים הזרים שלה לפגישות במטרה להאריך את החוזה שלהם במספר שבועות נוספים, אלא שהבעיות לא מפסיקות להיערם: רוב השחקנים הישראלים לא מחזיקים בחוזה לחודש יוני והמועדון יצטרך למצוא פתרון לגביהם. "אם לא אקבל משכורת ביוני, אני לא עולה לשחק", איים אתמול אחד השחקנים.

בעקבות המצב הנוכחי, לספורט1 נודע כי בהפועל באר שבע עשויים לפנות לאלונה ברקת בבקשה ל"רשת ביטחון" גבוהה יותר מזו שהבטיחה, חמישה מיליון שקלים. "לברקת יש ערבויות בבקרה על סכומים גבוהים בהרבה ואם הנאמן לא יצליח להגיע עם השחקנים לסיכום על קיצוץ של 50 אחוז, יקרה אחד משניים – או שהיא תגדיל את 'רשת הביטחון', או שהם פשוט ישחררו שחקנים ללא תמורה, בתמורה לויתור הסכם", אמר גורם המעורה בפרטים. תקציב הפועל באר שבע בעונה החולפת נע סביב 65 מיליון שקל, אך ההערכה היא שיקוצץ במחצית הסכום. שכר השחקנים מהווה יותר מ-60 אחוז ממנו, כך שבבירת הנגב יצטרכו להגיע להסכם משמעותי עם השחקנים כדי לשרוד את העונה הבאה.

חלק מהקלפים נמצאים עכשיו אצל השחקנים. בלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל הובילה לכך שהם לא מאמינים כי יצטרכו לקצץ 50 אחוז בקיץ. יחד עם זאת, במועדון סבורים שעד פתיחת הליגה הם יצליחו להגיע להסדר עם חלק מהשחקנים, בראשם מיגל ויטור שמחזיק בחוזה גבוה מאוד.

שחקני באר שבע. מאיימים לא לעלות (דני מרון)
שחקני באר שבע. מאיימים לא לעלות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי