הכדורגל הישראלי חזר: אשדוד ניצחה 2:3 את ב"ש במשחק אימון

שלומי אזולאי, שחקני הפועל באר שבע
שלומי אזולאי, שחקני הפועל באר שבע | הפועל באר שבע

אחרי יותר מחודשיים של פגרה, שתי הקבוצות הדרומיות ערכו ניסוי כלים ראשון בי"א. עמית ביטון וסבג כבשו לאורחת. אלאבי, עבודי ובריהון הפכו והתחבקו בניגוד להנחיות

(גודל טקסט)

כמה התגעגעו לכדורגל הישראלי: לקראת משחקי ההכרעה של העונה בעוד כשלושה שבועות, בצמרת, בתחתית ובגביע, קיבלנו טעימה ראשונה, עם משחק אימון מיוחד בין הפועל באר שבע למ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א, בכפוף להנחיות משרד הבריאות, שהסתיים בניצחון 2:3 למארחת.

הפתיחה הייתה שייכת דווקא לקבוצה של יוסי אבוקסיס, שעלתה ליתרון מהיר כבר בדקה החמישית אחרי שהבלם עמית ביטון הכניע את רועי משפתי מקרן באר שבעית, אך אשדוד איזנה בדקה ה-21 בזכות בעיטה אדירה הקשר הגנאי סמואל אלאבי לחיבורים של אוהד לויטה.

המהפך של החבורה של רן בן שמעון הושלם בדקה 47, אחרי מספרת מקרוב של נאור עבודי המחליף, שזכה לחיבוקים בניגוד להנחיות משרד הבריאות וכעבור ארבע דקות יעקב בריהון העלה את אשדוד ל-1:3 בזכות פנדל, גם הפעם שחקני הקבוצה מעיר הנמל עברו על הנחיות עם חילופי 'כיפים'. בדקה ה-89 זה היה נאור סבג שצימק עם פנדל משלו, ומיד אחריו השופט סיים את ההתמודדות. 


יוסי אבוקסיס ואליניב ברדה (הפועל באר שבע, רשמי)

הרכבים
מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, בנצי מושל, דודי תירם, גיל כהן, מונטרי קמאהני, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, מוחמד כנעאן, שגיב יחזקאל, דין דוד.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, בן ביטון, עמית ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, אורן ביטון, ז'וסוואה, דויד סימאו, מרואן קבהא, אלטון אקולטסה, בן שהר.


מוחמד כנעאן ומרואן קבהא (הפועל באר שבע, רשמי)


 אליניב ברדה ומאור מליקסון (הפועל באר שבע, רשמי)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי