מקפטן לעוזר מאמן: איציק עזוז פרש ויצטרף לצוות של אלישע לוי

איציק עזוז
איציק עזוז | אודי ציטיאט

בגיל 34 ולאחר שסדרת פציעות השביתה אותו לכל אורך העונה האחרונה, קפטן בני יהודה, שמעולם לא עזב את המועדון, תולה את הנעליים. ביום חמישי ידבר על כך לראשונה במסיבת עיתונאים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

איציק עזוז, מגן בני יהודה לכל אורך הקריירה שלו, ייכנס ביום חמישי הקרוב מסיבת עיתונאים בשעה 13:00 ובה יודיע על פרישתו מכדורגל כשהוא בן 34. המגן, קפטן בני יהודה, יסיים 18 עונות במדי הקבוצה אותה לא עזב מעולם וכבר סיכם עם הנהלת הקבוצה על כך שישמש כעוזרו של המאמן, אלישע לוי.

כידוע, עזוז סבל לכל אורך העונה מפציעות ואחרי שרשם 31 הופעות בליגת העל בעונה שעברה, העונה כלל לא שיחק. זו גם הסיבה שהתקבלה החלטה לתלות את הנעליים כבר עתה, מכיוון שהיה ברור כי יתקשה לחזור למשחק פעיל לאחר תקופה ממושכת מחוץ למגרשים. למעשה הופעתו האחרונה הייתה בעונה שעברה בגמר גביע המדינה, גם אז הוחלף במחצית השנייה בעקבות פציעה ובסיום המשחק הניף את הגביע השני בו זכה תוך שלוש עונות. 

כאמור, המגן הימני מעולם לא עזב את בני יהודה ובקבוצת הבוגרים הוא משחק מאז 2002, רשם 480 הופעות בכל המסגרות, מתוכן 355 בליגת העל. בחלוף השנים הוא ירד עם הקבוצה לליגה הלאומית, עלה איתה בחזרה לליגת העל, זכה בשני גביעים וכמובן שהשתתף איתה במוקדמות הליגה האירופית בחמישה קמפיינים שונים.

מעבר לקריירה עשירה ומפוארת במדים הכתומים, זכור לו בעיקר הבישול הנדיר לאלירן עטר שכבש במספרת בלתי נשכחת נגד מכבי נתניה בעונת 2008/09, ביצוע שהיה מועמד על ידי פיפ"א לשער השנה בעולם. במהלך הקריירה הוא כבש פעמיים בלבד – שני השערים היו בעונת 2014/5, תחילה בגביע הטוטו במשחקו ה-300 בקבוצה ולאחר מכן במסגרת הליגה הלאומית.


עזוז מניף את גביע המדינה. משחקו האחרון בקריירה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי