קאיודה: "היה קשה לעזוב את נתניה, שם פרצתי לתודעה"

לארי קאיודה מכבי נתניה
לארי קאיודה מכבי נתניה | אלן שיבר

בראיון בניגריה, החלוץ שהבקיע 23 שערים ב-56 הופעות ליגה במדי היהלומים סיפר: "האוהדים היו קוראים בשמי, זה היה דבר גדול". וגם: החתימה במנצ'סטר סיטי ועתידו

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לארי קאיודה פרץ לתודעה בזכות שתי עונות נפלאות במכבי נתניה, במהלכן הבקיע 23 שערי ליגה ב-56 הופעות. "ההחלטה לעזוב את ישראל הייתה קשה מאוד עבורי, אבל חיפשתי אתגר חדש וגדול יותר והחטתי לעבור לאוסטריה וינה", מספר החלוץ בראיון מיוחד שערך היום (שלישי) במולדתו ניגריה.

קאיודה, שמושאל כיום משחטאר דונייצק לגזיאנטפ הטורקית, במדיה כבש תשעה שערי ליגה -ב23 הופעות העונה, סיפר על ימיו במכבי נתניה: "פריצת הדרך בקריירה שלי הייתה בישראל. קל זה לא היה בתור בחור צעיר במדינה זרה, אך אשתי תמכה בי. עבדתי קשה ולשמחתי הבקעתי המון שערים".

רגע השיא בישראל: "מבחינתי, היו שניים. הצמד ב-3:3 נגד מכבי תל אביב בליגה והצמד בניצחון 2:4 על הפועל באר שבע. לשמוע את האוהדים קוראים בשמי, זה שימח אותי, העניק לי מוטיבציה וסייע לביטחון. זה דבר גדול עבורי. לשמחתי, בכל מקום בו הייתה זכיתי לתמיכת הקהל. אני תמיד מנסה לגמול על הנאמנות שלהם בשערים".

באוגוסט 2017 לא אחרת מאשר מנצ'סטר סיטי רכשה את קאיודה מאוסטריה וינה, אך החלוץ הושאל פעמיים, לא רשם הופעה במדי הקבוצה אנגלית, ובסופו של דבר נמכר לשחטאר. "זה היה כבוד גדול עבורי לחתום בקבוצה בסדר גודל כזה. זה קרה בגלל שהבקעתי הכי הרבה שערים באותה עונה באוסטריה. גם אשתי תרמה לכך רבות".

עתידו: "עונה נוספת בטורקיה? לא דיברנו על כך בינתיים. אני צריך לחזור לשחטאר דונייצק אחרי שההשאלה תסתיים. הסוכן שלי ישוחח עם המועדון ונראה מה הלאה. אחרי חוויה לא ממש מוצלחת שהייתה לי בג'ירונה בעונת 2017/18, אשמח לעשות תיקון ולחזור לשחק בליגה הספרדית".




עם מנור סולומון באימון שחטאר דונייצק. לארי קאיודה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי