מכבי ת"א נפרדה מעמית בן יגאל ז"ל והשתתפה בצער המשפחה

עמית בן יגאל ז"ל
עמית בן יגאל ז"ל | פייסבוק

אבל כבד נפל על משפחתו של חלל צה"ל שנהרג לפנות בוקר בפעילות מבצעית בשומרון. האלופה הרכינה ראש: "עמית היה ספורטאי באגודת מכבי תל אביב ואוהד הקבוצה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הבוקר (שלישי) נהרג סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל – לוחם בגדס"ר גולני, מהשלכת אבן על ראשו במהלך פעילות מבצעית למעצר חשודים בכפר יעבד שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה". בן יגאל, בן 21 מרמת גן, הועלה לדרגת רב סמל לאחר מותו.

במהלך האירוע, שהתרחש בארבע וחצי בבוקר, הושלכה אבן לעבר החייל, ככל הנראה מהבית האחרון בכפר, ופגעה ישירות בראשו של הלוחם שנפגע באורח קשה מאוד. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, ושם נקבע מותו. בצה"ל יתחקרו את האירוע. עוד ציינו בצבא כי הלוחם חבש קסדה, אך האבן שהושלכה לעברו הייתה גדולה ופגעה ישירות בראשו.

קבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב, אותה אהד עמית, נפרדה באמצעות פוסט בעמוד הפייסבוק: "מועדון מכבי תל אביב מרכין ראש עם נפילתו של לוחם צה"ל, סמ"ר עמית בן יגאל שנהרג הלילה במהלך פעילות מבצעית. עמית היה ספורטאי באגודת מכבי תל אביב ואוהד הקבוצה. אנו משתתפים בצער המשפחה".

אושר רחום, חברתו של עמית ז"ל, נפרדה ממנו בדמעות: "רצחו אותו, שיעשו משהו, הוא לא יכול לקבל מים ואוכל, הוא מת. הוא הבטיח שהוא יחזור בסוף השבוע הבא, הוא הבטיח שהוא יחזור בסוף השבוע הבא, הוא היה אמור לשמור על עצמו והוא לא שמר".

על השיחה האחרונה שקיימה איתו, סיפרה: "דיברנו אתמול בלילה. הוא אמר לי שהוא אוהב אותי והבטיח לשמור על עצמו. אמרתי לו שלא בא לי לנתק, הוא הבטיח שיהיה בסדר. הוא היה ילד מדהים, כל כך אהב לשרת את המדינה והיה מוכן למות למענה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי