הערכות: צ'רון שרי יעזוב את מכבי חיפה בסיום העונה

צ'רון שרי
צ'רון שרי | דני מרון

מקורבי השחקן טוענים כי קבוצות מטורקיה יגישו הצעה רשמית בסיום העונה ולאור המציאות הכלכלית החדשה סביב נגיף הקורונה, הירוקים עשויים לוותר עליו תמורת הצעה טובה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת החזרה לליגה, כאשר במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון תארח בסמי עופר את הפועל תל אביב בהרכב חסר ללא ארבעה שחקני הרכב. מנגד, רמי גרשון ורז מאיר כשירים לחלוטין והאחרון אף צפוי לפתוח בהרכב. החלוץ ירדן שועה חזר לאימונים מלאים לאחר שנעדר בסוף השבוע.

"נגיע למשחק עם הרכב חזק, הטוב ביותר שיש לנו", אמרו בקבוצה בינתיים. עוד לפני החזרה לליגה צפויים הירוקים לקיים שני משחקי אימון – הראשון ככל הנראה נגד הפועל נוף הגליל והשני נגד הפועל אום אל פאחם.

כרגע במועדון שמים בצד את המחשבות על העונה הבאה, אך לכולם ברור כי בדומה לשאר קבוצות הליגה – גם השחקנים בקבוצה הירוקה יצטרכו לקצץ. בינתיים, חלק משחקני הקבוצה זוכים להתעניינות מעבר לים. אחד מהם הוא הקשר ההולנדי צ'רון שרי שהציג יכולת נהדרת העונה. 

צ'רון שרי (מאור אלקסלסי)

לספורט1 נודע כי בשבועות האחרונים גיששו מספר נציגים של קבוצות מהליגה הטורקית והן עוקבות אחר ההתפתחויות של השחקן מול מכבי חיפה. שרי אמנם מחזיק בחוזה לעונה הבאה וטרם נעשתה פנייה רשמית לגביו, אך על פי מקורבי השחקן – תוגש הצעה בסיום העונה ולא מן הנמנע כי לפי המציאות הכלכלית החדשה סביב נגיף הקורונה, הכוכב ההולנדי ישוחרר אם תגיע הצעה טובה עבור המועדון. לפני מספר שבועות דווח כי טרבזונספור של טוני וואקמה עוקבת אחר הקשר אך גם מועדונים אחרים בטורקיה פנו לגבי השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי